sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Jason Wu: Designerul care a uimit America

Jason Wu: Designerul care a uimit America

Nimeni nu s-ar fi aşteptat ca Micheelle Obama să poarte, la balul de învestitură a soţului său ca preşedinte al Statelor Unite, o rochie creată de acelaşi designer ca în urmă cu patru ani.

Chiar şi creatorul rochiei, Jason Wu, s-a declarat surprins de alegerea făcută de prima Doamnă a Americii şi a mărturisit că nu ştia absolut nimic de intenţiile lui Michelle de a-i purta creaţia la unul dintre cele mai importante evenimente ale Americii.
„Doamnei Obama îi place să ţină unele secrete. M-a surprins din nou. Este foarte bună la asta. Am foat atât de emoţionat. S-ar spune că nu ar trebui să fiu din moment ce am mai trecut prin acest lucru, însă nu a fost deloc aşa”, a declarat Wu, pentru WWD.

Michelle este un foarte mare fan al designerului stabilit în SUA, aceasta optând pentru o creaţie de-a sa şi la prima învestitură a soţului său, din anul 2009, fapt ce i-a adus faima internaţională lui Jason Wu. Imediat după acest eveniment, brandul său a început să se extindă, iar colaborările cu alte nume importante din fashion au început să apară, să nu mai vorbim de premiile care i-au adus un plus de valoare lui Jason.

Februarie 2009 – colaborarea cu Net-a-Porter

Astfel, la doar o lună după ce s-a aflat cine este designerul rochiei lui Michelle Obama de la balul de învestitură din 2009, Jason Wu a primit propunerea de a-şi vinde colecţiile prin intermediul celebrului portal Net-a-Porter

Septembrie 2009 – lansarea primei colecţii de oschelari de soare
Luna septembrie a anului 2009 a însemnat extinderea lui jason Wu, prin lansarea primei colecţii de ochelari de soare, pentru sezonul primăvară/vară 2010.
Octomrie 2009 – membru al CFDA
Designerul, care cu doar un an în urmă se afla printre finaliştii uneia din tre categoriile premiilor CFDA (Council of Fashion Designers of America), devine acum membru al prestigioasei organizaţii.

Noiembrie 2009 – Colecţie capsulă în colaborare cu TSE
Jason Wu lansează o colecţie capsulă, ce a primit doar critici pozitive, în colaborare cu brandul TSE.
Iunie 2010 – premiul Swarovski
Designerul este premiat pentru colecţiile sale pentru femei în cadrul premiilor CFDA.

Septembrie 2010 lansarea lacurilor pentru unghii
Designerul îşi continuă extinderea şi, în septembrie 2010, lansează o colecţie de lacuri de unghii în colaborare cu CND. Colecţia, în ediţie limitată, a fost epuizată într-un timp record.

Iunie 2011 – comerţul on-line
Site-ul designerului este relansat, alături de un blog şi de posibliltatea de a achiziţiona direct linia de genţi Jason Wu.

Februarie 2012 – colaborarea cu Target
Parteneriatul designerului cu retailerul de reduceri este un real succes.

Iunie 2012 – Lansarea colecţiei pentru tinere
Designerul lansează colecţia Miss Wu, o linie vestimentară contemporană, cu preţuri accesibile, faţă de colecţia lui principală.
Acesta este drumul parcurs de Jason Wu de la prima învestitură a lui Barack Obama şi până în prezent.

Jason Wu: Designerul care a uimit America

Jason Wu: Designerul care a uimit America
24 ianuarie 2013 Georgiana Mitroi Redactor
Nimeni nu s-ar fi aşteptat ca Micheelle Obama să poarte, la balul de învestitură a soţului său ca preşedinte al Statelor Unite, o rochie creată de acelaşi designer ca în urmă cu patru ani.

Chiar şi creatorul rochiei, Jason Wu, s-a declarat surprins de alegerea făcută de prima Doamnă a Americii şi a mărturisit că nu ştia absolut nimic de intenţiile lui Michelle de a-i purta creaţia la unul dintre cele mai importante evenimente ale Americii.
„Doamnei Obama îi place să ţină unele secrete. M-a surprins din nou. Este foarte bună la asta. Am foat atât de emoţionat. S-ar spune că nu ar trebui să fiu din moment ce am mai trecut prin acest lucru, însă nu a fost deloc aşa”, a declarat Wu, pentru WWD.

Michelle este un foarte mare fan al designerului stabilit în SUA, aceasta optând pentru o creaţie de-a sa şi la prima învestitură a soţului său, din anul 2009, fapt ce i-a adus faima internaţională lui Jason Wu. Imediat după acest eveniment, brandul său a început să se extindă, iar colaborările cu alte nume importante din fashion au început să apară, să nu mai vorbim de premiile care i-au adus un plus de valoare lui Jason.

Februarie 2009 – colaborarea cu Net-a-Porter

Astfel, la doar o lună după ce s-a aflat cine este designerul rochiei lui Michelle Obama de la balul de învestitură din 2009, Jason Wu a primit propunerea de a-şi vinde colecţiile prin intermediul celebrului portal Net-a-Porter

Septembrie 2009 – lansarea primei colecţii de oschelari de soare
Luna septembrie a anului 2009 a însemnat extinderea lui jason Wu, prin lansarea primei colecţii de ochelari de soare, pentru sezonul primăvară/vară 2010.
Octomrie 2009 – membru al CFDA
Designerul, care cu doar un an în urmă se afla printre finaliştii uneia din tre categoriile premiilor CFDA (Council of Fashion Designers of America), devine acum membru al prestigioasei organizaţii.

Noiembrie 2009 – Colecţie capsulă în colaborare cu TSE
Jason Wu lansează o colecţie capsulă, ce a primit doar critici pozitive, în colaborare cu brandul TSE.
Iunie 2010 – premiul Swarovski
Designerul este premiat pentru colecţiile sale pentru femei în cadrul premiilor CFDA.

Septembrie 2010 lansarea lacurilor pentru unghii
Designerul îşi continuă extinderea şi, în septembrie 2010, lansează o colecţie de lacuri de unghii în colaborare cu CND. Colecţia, în ediţie limitată, a fost epuizată într-un timp record.

Iunie 2011 – comerţul on-line
Site-ul designerului este relansat, alături de un blog şi de posibliltatea de a achiziţiona direct linia de genţi Jason Wu.

Februarie 2012 – colaborarea cu Target
Parteneriatul designerului cu retailerul de reduceri este un real succes.

Iunie 2012 – Lansarea colecţiei pentru tinere
Designerul lansează colecţia Miss Wu, o linie vestimentară contemporană, cu preţuri accesibile, faţă de colecţia lui principală.
Acesta este drumul parcurs de Jason Wu de la prima învestitură a lui Barack Obama şi până în prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu