joi, 31 ianuarie 2013

Eveniment caritabil EduBizz destinat mediului de afaceri în parteneriat cu Business Days

Evenimentul caritabil EduBizz, destinat mediului de afaceri, în parteneriat cu Business Days, va avea loc joi, 31 ianuarie 2013, cu începere de la ora 17:30, la Teatrul Regina Maria din Oradea.
Evenimentul se adresează mediului de afaceri şi are ca invitaţi oameni de afaceri şi speakeri din ţară, de la evenimentele Business Days: Simona Baciu - Fondator The Cambridge International Transylvania College, Ionuţ Breb - Breb Consulting, Cristina Imre - Fondator Platinum Development, Florina Oneţiu - Academia Femeilor, Fundaţia Life Care, Doru Pelivan - antreprenor, Proprietar franciza, Salina din Oraş, Sándor Kasza - Fondator asociatia APK.
EduBizz este un eveniment deosebit datorită scopului caritabil, acela de a direcţiona şi sustine profesional tineri liceeni din Oradea, cu calitati deosebite. În cadrul evenimentului vor fi organizate: tombolă şi licitaţie, banii strânşi urmând a fi utilizaţi pentru implementarea de activităţi pentru tinerii liceeni din Oradea: workshopuri de conectare a mediului de afaceri şi a tinerilor liceeni; stagii în firmele şi ONG-urile participante la proiect; participarea tinerilor ca voluntari la Business Days Oradea aprilie 2013; tabere de business şi profesionale pe timpul verii pentru tinerii liceeni.
Întâlnirea se va încheia cu un moment de networking.
Vă rugăm să confirmați participarea dvs la Adina Todea – 0722 341 085, adina.todea@valeavinului.ro
Vă aşteptăm cu drag!


DESCRIEREA PROIECTULUI EDU BIZZ - 2013 ORADEA
Misiune: dezvoltarea personală şi profesională a tinerilor liceeni, care au calităţi deosebite, supradotaţi, pentru a facilita direcţionarea şi inserţia lor profesională, prin: • Organizarea de activităţi educative, extracurriculare cu participarea tinerilor, reprezentanţilor mediului de afaceri şi profesional; • Interconectarea tinerilor liceeni cu calităţi deosebite cu mediul de afaceri şi profesional în perspectiva facilitării direcţionării şi integrării lor profesionale; Beneficiari: tineri liceeni, care au calităţi deosebite, supradotaţi: 20 – 30 de tineri, care studiază la liceele din Oradea Criterii de selecţie a tinerilor: • Participarea la concursuri şi competiţii naţionale/internaţionale în diferite domenii • Implicarea în activităţi de voluntariat şi extracurriculare • Implicarea în diferite organizaţii non-guvernamentale • Situaţia lor familială şi materială Activităţile proiectului: 1. Eveniment/ Seminar de dezvoltare personală caritabil – destinat mediului de afaceri şi profesional din zona de Nord-Vest a ţării – 31 ianuarie 2013 Oradea - Training/ seminar de dezvoltare personală pentru mediul de afaceri şi profesional din zona de Nord-Vest - Prezentarea proiectului Edu Bizz mediului de afaceri si profesional - Colectarea de donaţii pentru tinerii beneficiari ai proiectului 2. Workshop pentru mediul de afaceri şi tinerii beneficiari ai proiectului - februarie 2013, Oradea - Selectarea tinerilor pentru stagii de practică în firmele, ONG-urile, instituţiile participante şi pentru pogramele de mentorat şi coaching 3. Participarea tinerilor beneficiari la Business Days Oradea martie-aprilie 2013, Oradea - Posibilitatea de a participa şi de a se implica direct în organizarea Business Days, cel mai mare eveniment de business din ţară, cu participarea a peste 500 de companii din diferite domenii
4. Mini-stagii de de o saptamână în firmele, ONG-urile, instituţiile participante la proiect pe timpul vacanţei de primavară – aprilie 2013 5. Stagiile de practică în firmele, ONG-urile, instituţiile participante la proiect şi demararea programelor de coaching - vacanţa de vară - iulie 2013 6. Bootcampuri de business sau tabere profesionale pe timpul verii pentru tinerii beneficiari ai proiectului iulie – august 2013 Rezultate: - Formarea unui nucleu de firme, ONG-uri, instituţii (aprox. 20) dornice să se implice şi să dezvolte proiectul şi în anii următori prin organizarea de stagii şi proiecte de coahing pentru a facilita direcţionarea şi inserţia profesională a tinerilor liceeni - Formarea unui nucleu de tineri liceeni (aprox. 10) care sa se implice în organizarea şi dezvoltarea proiectului în anii următori Eveniment/ Seminar de dezvoltare personală caritabil destinat mediului de afaceri şi profesional din zona de Nord-Vest


EduBizz - Eveniment caritabil destinat mediului de afaceri
În parteneriat cu Business Days şi sprijinul Consiliului Judeţean Bihor
Joi, 31 ianuarie 2013, cu începere de la ora 17:30, la Teatrul Regina Maria din Oradea va avea loc evenimentul caritabil de lansare a proiectului EduBizz, care doreste sa imbine entuziasmul, pragmatismul şi experienţa mediului de afaceri cu imaginatia şi valorilor autentice ale tinerilor liceeni cu calităţi deosebite.
Proiectul EduBizz vizează activităti pentru tinerii liceeni din Oradea, în vederea direcţionării lor profesionale: workshopuri de conectare a mediului de afaceri şi a tinerilor liceeni; stagii de practică în firmele şi ONG-urile participante la proiect; participarea tinerilor ca voluntari la Business Days Oradea aprilie 2013; tabere profesionale şi de business pe timpul verii pentru tineri.
Invitaţii sunt oameni de afaceri şi speakeri din ţară, de la evenimentele Business Days :
Simona Baciu - Fondator Cambridge International Transylvania College – “Elevii de azi, liderii de mâine” Ionuţ Breb - Breb Consulting - “Vieti puternice - Cum poti lăsa urme în istorie?“
Cristina Imre - Fondator Platinum Development – “Dăruirea - ingredient magic pentru o viaţă prosperă” Florina Oneţiu - Fundaţia Life Care, Academia Femeilor – “Puterea cuvintelor” Doru Pelivan - Proprietar franciza naţională, Salina din Oraş – “De la vis la realitate” Sándor Kasza - Fondator APK si proprietar reţeaua KAS – “Îndrăzneşte şi dă viaţă gândurilor tale!”
Pentru a afla detalii despre speakeri click pe: http://www.kas-afaceri.ro/?go=compania%2Cstiri&id=192
Accesul este liber, cu posibilitatea de a participa la tombola organizată – valoarea unui bilet de tombolă este de 10 lei, cu premii de peste 2500 euro, cu banii strânşi din tombola vor fi implementate activitatile proiectului EduBizz, pentru tinerii liceeni din Oradea.
Participarea se face pe bază de confirmare la:
Adina Todea - 0722341085, adina.todea@valeavinului.ro
Parteneri: Business Days, Consiliu Judetean Bihor, The Cambridge International Transylvania College Cluj, Life Care, Dental Star Clinic, Platinum Development, Salina din Oraş, Valea Vinului, KAS, APK, Scoala Mamei Junior, Business Saloon, Formaţia Fraţii Ilie şi KARA, Magicianul Augustin
Sponsori: Business Days, The Cambridge International Transylvania College Cluj, Valea Vinului, Swobb, KAS,
Dental Star Clinic, Salina din Oraş, Life Care, Magicianul Augustin - iluzionist şi entertainer,
Hotelul Ramada Oradea
Voluntari:
Adina Todea, Diana Vitan, Cristina Imre, Simona Jianu, , Angela Kasza, Doru Pelivan, Sandor Kasza, Teodora Chifor, Florina Onetiu
Organizatori: Adina Todea - CONSDECOR Oradea
Simona Jianu - Maniere elegante pentru copii
Teodora Chifor
Doru Pelivan - Salina din Oras Sándor Kasza - KAS, APK CUM TE POŢI IMPLICA?
- participarea la eveniment si promovarea evenimentului
- în calitate de voluntar
- în calitate de partener şi sponsor
Program 31 ianuarie 2013
17.30 - 17.45 Înscrierea participanţilor la tombolă
17.45 - 17.55 Acorduri muzicale: Fraţii Ilie şi KARA
17.55 - 18.00 Deschiderea evenimentului
18.00 - 18.10 Prezentarea proiectului EduBizz, direcţionare profesională pentru tinerii liceeni din Oradea
18.10 - 18.25 Simona Baciu - Elevii de azi, liderii de mâine
18.25 - 18.40 Cristina Imre - “Dăruirea - ingredient magic pentru o viaţă prosperă”
18.40 - 18.55 Ionuţ Breb – „Vieţi puternice. Cum poţi lăsa urme în istorie?”
18.55 - 19.00 Pauză şi înscrieri tombolă
19.00 - 19.05 Moment muzical: Fraţii Ilie şi KARA
19.05 - 19.20 Doru Pelivan – “De la vis la realitate
19.20 - 19.35 Sándor Kasza - “Îndrăzneşte şi dă viaţă gândurilor tale
19.35 - 19.50 Florina Oneţiu “Puterea cuvintelor”
19.50 - 20.05 Moment de iluzionism - Magicianul Augustin
20.05 - 20.15 Licitaţie - obiecte de artă şi donaţii de la sponsori (moderator Doru Pelivan)
20.15 – 20.35 Tombolă - obiecte de la sponsori (moderatori Simona Jianu şi Doru Pelivan)
20.35 – 21.00 Networking

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu