Evenimentul caritabil EduBizz, destinat mediului de afaceri, în
parteneriat cu Business Days, va avea loc joi, 31 ianuarie 2013, cu
începere de la ora 17:30, la Teatrul Regina Maria din Oradea.
Evenimentul
se adresează mediului de afaceri şi are ca invitaţi oameni de afaceri
şi speakeri din ţară, de la evenimentele Business Days: Simona Baciu -
Fondator The Cambridge International Transylvania College, Ionuţ Breb -
Breb Consulting, Cristina Imre - Fondator Platinum Development, Florina
Oneţiu - Academia Femeilor, Fundaţia Life Care, Doru Pelivan -
antreprenor, Proprietar franciza, Salina din Oraş, Sándor Kasza -
Fondator asociatia APK.
EduBizz este un eveniment deosebit datorită
scopului caritabil, acela de a direcţiona şi sustine profesional tineri
liceeni din Oradea, cu calitati deosebite. În cadrul evenimentului vor
fi organizate: tombolă şi licitaţie, banii strânşi urmând a fi utilizaţi
pentru implementarea de activităţi pentru tinerii liceeni din Oradea:
workshopuri de conectare a mediului de afaceri şi a tinerilor liceeni;
stagii în firmele şi ONG-urile participante la proiect; participarea
tinerilor ca voluntari la Business Days Oradea aprilie 2013; tabere de
business şi profesionale pe timpul verii pentru tinerii liceeni.
Întâlnirea se va încheia cu un moment de networking.
Vă rugăm să confirmați participarea dvs la Adina Todea – 0722 341 085, adina.todea@valeavinului.ro
Vă aşteptăm cu drag!
DESCRIEREA PROIECTULUI EDU BIZZ - 2013 ORADEA
Misiune: dezvoltarea
personală şi profesională a tinerilor liceeni, care au calităţi
deosebite, supradotaţi, pentru a facilita direcţionarea şi inserţia lor
profesională, prin: • Organizarea de activităţi educative,
extracurriculare cu participarea tinerilor, reprezentanţilor mediului de
afaceri şi profesional; • Interconectarea tinerilor liceeni cu calităţi
deosebite cu mediul de afaceri şi profesional în perspectiva
facilitării direcţionării şi integrării lor profesionale; Beneficiari:
tineri liceeni, care au calităţi deosebite, supradotaţi: 20 – 30 de
tineri, care studiază la liceele din Oradea Criterii de selecţie a
tinerilor: • Participarea la concursuri şi competiţii
naţionale/internaţionale în diferite domenii • Implicarea în activităţi
de voluntariat şi extracurriculare • Implicarea în diferite organizaţii
non-guvernamentale • Situaţia lor familială şi materială Activităţile
proiectului: 1. Eveniment/ Seminar de dezvoltare personală caritabil –
destinat mediului de afaceri şi profesional din zona de Nord-Vest a
ţării – 31 ianuarie 2013 Oradea - Training/ seminar de dezvoltare
personală pentru mediul de afaceri şi profesional din zona de Nord-Vest -
Prezentarea proiectului Edu Bizz mediului de afaceri si profesional -
Colectarea de donaţii pentru tinerii beneficiari ai proiectului 2.
Workshop pentru mediul de afaceri şi tinerii beneficiari ai proiectului -
februarie 2013, Oradea - Selectarea tinerilor pentru stagii de practică
în firmele, ONG-urile, instituţiile participante şi pentru pogramele de
mentorat şi coaching 3. Participarea tinerilor beneficiari la Business
Days Oradea martie-aprilie 2013, Oradea - Posibilitatea de a participa
şi de a se implica direct în organizarea Business Days, cel mai mare
eveniment de business din ţară, cu participarea a peste 500 de companii
din diferite domenii
4. Mini-stagii de de o saptamână în firmele,
ONG-urile, instituţiile participante la proiect pe timpul vacanţei de
primavară – aprilie 2013 5. Stagiile de practică în firmele, ONG-urile,
instituţiile participante la proiect şi demararea programelor de
coaching - vacanţa de vară - iulie 2013 6. Bootcampuri de business sau
tabere profesionale pe timpul verii pentru tinerii beneficiari ai
proiectului iulie – august 2013 Rezultate: - Formarea unui nucleu de
firme, ONG-uri, instituţii (aprox. 20) dornice să se implice şi să
dezvolte proiectul şi în anii următori prin organizarea de stagii şi
proiecte de coahing pentru a facilita direcţionarea şi inserţia
profesională a tinerilor liceeni - Formarea unui nucleu de tineri
liceeni (aprox. 10) care sa se implice în organizarea şi dezvoltarea
proiectului în anii următori Eveniment/ Seminar de dezvoltare personală
caritabil destinat mediului de afaceri şi profesional din zona de
Nord-Vest
EduBizz - Eveniment caritabil destinat mediului de afaceri
În parteneriat cu Business Days şi sprijinul Consiliului Judeţean Bihor
Joi,
31 ianuarie 2013, cu începere de la ora 17:30, la Teatrul Regina Maria
din Oradea va avea loc evenimentul caritabil de lansare a proiectului
EduBizz, care doreste sa imbine entuziasmul, pragmatismul şi experienţa
mediului de afaceri cu imaginatia şi valorilor autentice ale tinerilor
liceeni cu calităţi deosebite.
Proiectul EduBizz vizează activităti
pentru tinerii liceeni din Oradea, în vederea direcţionării lor
profesionale: workshopuri de conectare a mediului de afaceri şi a
tinerilor liceeni; stagii de practică în firmele şi ONG-urile
participante la proiect; participarea tinerilor ca voluntari la Business
Days Oradea aprilie 2013; tabere profesionale şi de business pe timpul
verii pentru tineri.
Invitaţii sunt oameni de afaceri şi speakeri din ţară, de la evenimentele Business Days :
Simona
Baciu - Fondator Cambridge International Transylvania College – “Elevii
de azi, liderii de mâine” Ionuţ Breb - Breb Consulting - “Vieti
puternice - Cum poti lăsa urme în istorie?“
Cristina Imre - Fondator
Platinum Development – “Dăruirea - ingredient magic pentru o viaţă
prosperă” Florina Oneţiu - Fundaţia Life Care, Academia Femeilor –
“Puterea cuvintelor” Doru Pelivan - Proprietar franciza naţională,
Salina din Oraş – “De la vis la realitate” Sándor Kasza - Fondator APK
si proprietar reţeaua KAS – “Îndrăzneşte şi dă viaţă gândurilor tale!”
Pentru a afla detalii despre speakeri click pe: http://www.kas-afaceri.ro/?go=compania%2Cstiri&id=192
Accesul
este liber, cu posibilitatea de a participa la tombola organizată –
valoarea unui bilet de tombolă este de 10 lei, cu premii de peste 2500
euro, cu banii strânşi din tombola vor fi implementate activitatile
proiectului EduBizz, pentru tinerii liceeni din Oradea.
Participarea se face pe bază de confirmare la:
Adina Todea - 0722341085, adina.todea@valeavinului.ro
Parteneri:
Business Days, Consiliu Judetean Bihor, The Cambridge International
Transylvania College Cluj, Life Care, Dental Star Clinic, Platinum
Development, Salina din Oraş, Valea Vinului, KAS, APK, Scoala Mamei
Junior, Business Saloon, Formaţia Fraţii Ilie şi KARA, Magicianul
Augustin
Sponsori: Business Days, The Cambridge International Transylvania College Cluj, Valea Vinului, Swobb, KAS,
Dental Star Clinic, Salina din Oraş, Life Care, Magicianul Augustin - iluzionist şi entertainer,
Hotelul Ramada Oradea
Voluntari:
Adina
Todea, Diana Vitan, Cristina Imre, Simona Jianu, , Angela Kasza, Doru
Pelivan, Sandor Kasza, Teodora Chifor, Florina Onetiu
Organizatori: Adina Todea - CONSDECOR Oradea
Simona Jianu - Maniere elegante pentru copii
Teodora Chifor
Doru Pelivan - Salina din Oras Sándor Kasza - KAS, APK CUM TE POŢI IMPLICA?
- participarea la eveniment si promovarea evenimentului
- în calitate de voluntar
- în calitate de partener şi sponsor
Program 31 ianuarie 2013
17.30 - 17.45 Înscrierea participanţilor la tombolă
17.45 - 17.55 Acorduri muzicale: Fraţii Ilie şi KARA
17.55 - 18.00 Deschiderea evenimentului
18.00 - 18.10 Prezentarea proiectului EduBizz, direcţionare profesională pentru tinerii liceeni din Oradea
18.10 - 18.25 Simona Baciu - Elevii de azi, liderii de mâine
18.25 - 18.40 Cristina Imre - “Dăruirea - ingredient magic pentru o viaţă prosperă”
18.40 - 18.55 Ionuţ Breb – „Vieţi puternice. Cum poţi lăsa urme în istorie?”
18.55 - 19.00 Pauză şi înscrieri tombolă
19.00 - 19.05 Moment muzical: Fraţii Ilie şi KARA
19.05 - 19.20 Doru Pelivan – “De la vis la realitate
19.20 - 19.35 Sándor Kasza - “Îndrăzneşte şi dă viaţă gândurilor tale
19.35 - 19.50 Florina Oneţiu “Puterea cuvintelor”
19.50 - 20.05 Moment de iluzionism - Magicianul Augustin
20.05 - 20.15 Licitaţie - obiecte de artă şi donaţii de la sponsori (moderator Doru Pelivan)
20.15 – 20.35 Tombolă - obiecte de la sponsori (moderatori Simona Jianu şi Doru Pelivan)
20.35 – 21.00 Networking
Vă oferim servicii PREMIUM: Reparăm suflete și relații... Psihoterapeuții Psihologi Specialiști Alin și Crina CREȚU -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Codul nostru etic: EXCELENȚA, RESPONSABILITATEA şi RESPECTUL.
Activităţi ştiinţifice
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu