sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Seminar nou in Oradea...

Indraznesc sa te fac sa deschizi acest e-mail, pentru eu cred ca e ceva ce te-ar putea interesa. Stiu ca ai planuri in acest weekend.

Einstein spunea: Nu poti sa rezolvi o problema cu constiinta cu care ai creat-o!

Te invit pe aceasta cale la un eveniment care se bazeaza pe conceptele Dr. Demartini, un om care a studiat mai multe stiinte dintre care: fizica cuantica, religie, antroposofie, psihologie aplicata, si muulte altele. Diferenta pe care o face acest eveniment este ca printr-un set de exercitii practice (mentale, nu ne intidem pe jos pe acolo :) ), se pot rezolva probleme pe mai multe planuri in cascada: financiar, vocational, fizic, mental, social, familial, emotional. Rezultatele pot fi spectaculoase, in fuctie de implicarea personala si gradul de dorinta - sa spun asa.

Acest eveniment l-am cunoscut in urma cu 2 saptamani, in Baile 1 Mai, si la cererea expresa a persoanelor care nu au putut sa participe, si a altor persoane care isi doresc, am reusit sa o aducem din nou in orasul nostru pe D-na Cristie Aimee, fondatoarea programului acesta in Romania, care a raspuns pozitiv cererilor noastre.

Cred cu tarie, fara falsa modestie, si afirm - cu smerenie, ca acest curs, mi-a schimbat viata. Gasesc mai usor solutii la problemele vietii cotidiene, ii inteleg mai usor pe cei cu care intru in contact, si ceea ce este mai important, am scos din colbul mintii lucruri pe care doream sa le fac, si pe care mi le-am refuzat, din diverse motive.

Hai sa vezi despre ce e vorba. S-ar putea sa-ti placa. Si mie o sa imi placa daca tu o sa fii implinit in ceea ce faci - e superb sa vezi oameni fericiti in jurul tau -

In atasament exista descrierea evenimentului, iar pentru orice informatii, suna la 0722/341085. Poate ai vreun prieten care ar fi interesat, ti-as multumi sa ii trimiti si lui acest e-mail.

Indiferent de decizia pe care o iei, iti multumesc ca ai citit pana aici, si iti doresc spor in toate.
Multumesc

Adina Todea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu