Ultima năzbâtie în materie de advertising este cea imaginată de texanul de 27 de ani Brandon Chicotsky.
"Când viaţa îţi oferă lămâi, fă o limonada" - pe acest principiu s-a bazat Chicotsky, care şi-a pierdut majoritatea părului la o vârstă fragedă.
"Pentru că nu eu am ales dacă să fiu sau nu chelios, am hotărât să profit într-un fel de acest handicap" a declarat Chicotsky, care luna trecută şi-a deschis firma Bald Logo. În timpul relativ scurt scurs de la pornirea afacerii, el şi cu asociaţii săi au fost inundaţi cu cereri.
Chicotsky spune că a avut parte de evenimente emoţionante, cum ar fi cand a fost abordat de un trecător care l-a întrebat dacă el este cel pe care l-a văzut pe Youtube.
Şi strategia de promovare este deosebită: el este însoţit de două fete atrăgătoare care flutură reclame şi de un echipaj de filmare. "Este simplu: când exista camere de luat vederi, lumea începe să se întrebe «Ce se întâmplă?» şi devine curioasă" arată Chicotsky.
Afacerea merge bine, chiar dacă aproape jumătate din încasări sunt donete unei fundaţii care susţine persoanele care suferă de alopecie, aşa că Chicotsky vrea să îşi sporească în curând echipa de chelioşi şi să asigure serviciile şi în alte oraşe.
Sursa: http://www.apropo.ro/cash/idei-de-succes/reclame-facute-cu-cap-10357754
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu