duminică, 2 decembrie 2012

REGULAMENTUL PROIECTULUI “INIMI PENTRU INIMI”



               Proiectul „Inimi pentru inimi” , cuprins in C.A.E.., se derulează de cinci ani, este organizat de C.S.E.I. Orizont Oradea si coordonat de prof. Daniela Maier. Începând cu această editie în cadrul proiectului se va derula un concurs în cadrul căruia copiii participanti se pot constitui în echipe mixte formate din copii cu dizabilităti si copii din învătământul de masă, dar  pot participa si individual. Concursul se va desfăsura pe sectiuni după cum urmează:
  • Sectiunea 1- realizarea de Compuneri si poezii pe una din temele proiectului : "PRIETENIE", "EGALITATE", "SOLIDARITATE", '"TOLERANTA", cu derivate ( ex. " Tu esti prietenul meu", "Suntem diferiti dar suntem egali"," Ce pot face eu pentru tine", "Egali in toate", " De-as avea puteri magice...", "De-as fi o zi primar...","Da-mi mana, prietene!", " Nu merg inaintea ta, nici in urma ta, merg alaturi de tine !" etc.
  • Sectiunea 2- Realizarea de desene, picturi, colaje, obiecte decorative, pe tema proiectului.
Pe lângă partea de concurs, în cadrul proiectului se pot desfăsura
activităti filmate si trimise organizatorilor de genul: carnaval, parada modei, activităti si jocuri sportive, singura conditie fiind implicarea copiilor cu dizabilităti în activitătile desfăsurate. Filmuletele, fotografiile vor fi trimise organizatorilor pentru a fi alese trei activităti mai deosebite care vor fi premiate de organizatori (toate materialele trimise unitatii noastre vor fi publicate , in parte si inregistrate pe un DVD anexat revistei INIMI PENTRU INIMI, inregistrata cu I.S.S.N.)
        În data de 3 decembrie va avea loc activitatea comuna, fixata pt. ora 12, cu lansarea de baloane si intonarea cantecului "Prietenia". Toate scolile implicate in proiect vor participa si vor realiza această activitate în locatii alese de fiecare participant din tară, cei din Oradea vor derula activitatea  în fata Primăriei Oradea sau in unitatea proprie,  la orele 12.
        În vederea bunei desfăsurări a evenimentului sugerăm respectarea programului activitătilor si transmiterea către organizatori a informatiilor după cum urmează:
·         Confirmarea primirii invitatiei prin completarea fisei de înscriere pentru participarea scolii la proiect, până vineri, 16 nov 2012, la următoarele adrese:
·         În urma selectiei pe care o veti organiza la nivel de scoală se va completa fisa de înscriere pentru fiecare sectiune în parte( le veti primi în timp util).Toate fisele de înscriere vor fi trimise de către persoana de contact din fiecare unitate scolara, la aceleasi adrese de mail, semnate si stampilate de directorul institutiei până marti, 27 noiembrie 2012.
·         Lucrările pentru sectiunile concursului vor fi trimise pe adresa scolii până vineri 30 noiembrie 2012( Oradea, str.Traian Lalescu nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la C.S.E.I.ORIZONT Oradea, la o oră anuntată de către participantii din Oradea si jud.Bihor.
              Vă rugăm să tineti cont de următoarele aspecte:
-          respectarea termenelor pentru trimiterea fiselor de înscriere si a lucrărilor.
-          adecvarea continutului la temă.
-          respectarea cerintelor sectiunii raportat la deficientele elevilor.
             Un juriu de specialitate va desemna câstigătorii fiecărei sectiuni pe baza unei fise de evaluare. La evaluare se va tine cont în mod special de munca efectuată de copil.Toate scolile înscrise în concurs vor primi diplome de participare. Cele mai bune lucrari, poze si selectie de pe DVD-uri vor aparea intr-un alt nr. al revistei + D.V.D.(dar toate materialele trimise vor fi publicate, in parte si inregistrate pe DVD - ul anexat revistei)
             Partenerii nostri în realizarea acestui eveniment sunt:
-          CONSILIUL JUDETEAN BIHOR
-          INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
-          PALATUL COPIILOR
-          SPONSORI GENEROSI
             Pentru informatii suplimentare vă stăm la dispozitie:
                   -  inimipentruinimi.oradea@gmail.com
-          comosicus2000@yahoo.com 
                   -  prof. Daniela Maier,tel. 0740.95.63.09.
 
VĂ ASTEPTĂM CU DRAG!                                                                               
                                                        ORGANIZATORII




 

Fişa de înscriere
Proiectul Interjudetean
 „ INIMI PENTRU INIMI”- 2012
Secţiunea 1: Compuneri-Poezii




Instituţia:_________________________________________________________________

Numele si prenumele elevului_______________________________________________

Clasa____________________

         Profesor  coordonator:____________________________________________________

Titlul compunerii/poeziei__________________________________________________        

        






                                               DIRECTOR,























Fişa de înscriere
Proiectul Interjudetean
 „ INIMI PENTRU INIMI”- 2012

Secţiunea 2: Expozitie de desene, picturi, colaje, obiecte decorative, pe tema proiectului.



Instituţia:____________________________________________________________________


Numele elevilor participanti cu lucrări si clasa

___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Profesori coordonatori:__________________________________________________________

_____________________________________________________________________________









                                                          DIRECTOR,


 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu