duminică, 2 decembrie 2012

FESTIVALUL INTERNAŢIONAL „ NAŞTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN” Ediţia a V a



REGULAMENT

CENTRUL ŞCOLAR DE  EDUCAŢIE INCLUZIVĂ „ ORIZONT” ORADEA
ORGANIZEAZĂ ÎN DATA DE 14 DECEMBRIE 2012,

FESTIVALUL  INTERNAŢIONAL
„ NAŞTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN
Ediţia a V a
Actiune prevazuta in CAEN 2012

                       În fiecare an în luna decembrie, în tradiţia centrului nostru a intrat organizarea acestui festival. El se adresează  lor copiilor „speciali”si claselor din învăţământul de masă care au copii integraţi. Vă aşteptăm să veniţi alături de noi să-l primim cum se cuvine în casele noastre pe Domnul Nostru Iisus Hristos prin colinde, dansuri si scenete închinate lui.
                  Festivalul se desfăşoară sub formă de concurs pe secţiuni după cum urmează:
Secţiunea 1: Muzică şi Dans, Dramă şi Obiceiuri –pe scenă
1.1. Muzică şi Dans, Dramă şi obiceiuri -pentru învăţământul special
1.2. Muzică şi Dans, Dramă şi obiceiuri –pentru învăţământul integrat
Secţiunea 2: Muzică şi Dans, Dramă şi Obiceiuri –pe DVD
2.1. Muzică şi Dans, Dramă şi obiceiuri -pentru învăţământul special
2.2. Muzică şi Dans, Dramă şi obiceiuri–pentru învăţământul integrat
          Secţiunea 3: Decoraţiuni, podoabe, colaje, felicitări( expoziţie cu lucrări realizate   
                    de  elevii din învăţământul special si elevii cu CES integraţi în   
                     învăţământul de masă)
               Tema propusă este „Bucuria Naşterii  Domnului”,prin urmare, toate momentele de la secţiunea 1 si 2, respectiv lucrările de la secţiunea 3, vor fi legate de această temă.
              Festivalul se va desfăşura la Teatrul pentru copii si tineret „Arcadia”, în data de 14 dec.2012, de la orele 10.
             În vederea bunei desfăşurări a evenimentului sugerăm respectarea programului activităţilor si transmiterea către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
·        Confirmarea primirii invitaţiei print-un mail pentru participarea şcolii la festival, până vineri, 16 nov. 2012, la următoarea adresă: adific67@yahoo.com.sau festival_flori_de_mai@yahoo.com    
·        În urma selecţiei pe care o veţi organiza la nivel de şcoală se va completa fişa de înscriere pentru fiecare secţiune în parte( le veţi primi în timp util).Toate fişele de înscriere vor fi trimise de către persoana de contact, la aceeaşi adresă de mail, semnate si ştampilate de directorul instituţiei până luni, 3 dec. 2012.
·        Lucrările prezentate la expoziţie vor fi dispuse sub forma unui tot unitar,conţinând inclusiv numele (titlul) expoziţiei, ele vor fi trimise pe adresa şcolii până vineri 7 dec. 2012( Oradea, str.Traian Lalescu nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la locul desfăşurării acţiunii până miercuri, 12 dec. 2012, la o oră anunţată ulterior, de către participanţii din Oradea si jud.Bihor.
              Vă rugăm să tineţi cont de următoarele aspecte:
-         punctualitatea si încadrarea în timp a momentelor (10 min.)
-         respectarea termenelor pentru trimiterea fişelor de înscriere şi a lucrărilor.
-         adecvarea conţinutului la temă(“Bucuria Naşterii Domnului”).
-         respectarea cerinţelor secţiunii raportat la deficienţele elevilor.
-         numărul de elevi pe moment este de 10( maximum).
                         Un juriu de specialitate format din reprezentanţi ai unor instituţii de cultură de prestigiu din judeţ va desemna câştigătorii fiecărei secţiuni, evaluând prestaţia participanţilor pe baza unei fişe de evaluare. La evaluare se va ţine cont în mod special de munca efectuată de copil.Toate şcolile înscrise în concurs vor primi diplome de participare.
           Secţiunile Muzică şi Dans, Dramă şi Joc
Nr.crt.
Criterii de performanţă
pentru Secţiunile Muzică şi Dans, Dramă şi Joc
Punctajul acordat
Observaţii
1.
Calitatea executiei momentului artistic (sincronizare, ritmicitate, succesiunea paşilor, linie melodică, intonaţia versurilor, etc)


2.
Originalitatea prezentării


3.
Impresie artistica (Costume şi efecte scenice)


4.
Adecvarea continutului momentului artistic la tema festivalului:“ Bucuria Nasterii Domnului”


5.
Respectarea cerinţelor secţiunii (tipul deficienţei mintale, încadrarea în timp)

Total
SECTIUNEA EXPOZITIE

Nr.crt.
Criterii de performanţă
pentru Secţiunea Decoratiuni, expozitiei
Punctajul acordat
Observaţii
1.
Adecvarea conţinutului expozitiei la tema festivalului


2.
Originalitatea lucrărilor prezentate


3.
Impresie artistica (Corectitudine execuţiei)


                                                                                         Total               


Pentru fiecare dintre secţiuni se vor aloca obligatoriu locul: I, II, III. Juriul poate decide: oferirea a două sau mai multe locuri I, II sau III, în cazul unor punctaje egale şi oferirea de menţiuni sau premii speciale.
           Şcolile participante la concurs, vor fi contactate în timp util pentru a li se comunica programul exact al concursului, precum şi alte detalii importante, prin intermediul persoanei de contact desemnate de dumneavoastră în formularul de înscriere.
Comunicarea cu partenerii se va realiza via e-mail, sau la nevoie telefonic.
Locaţia de desfăşurare a festivalului va fi Teatrul pentru Copii si Tineret Arcadia.
Propunerea de program, pentru Secţiunea 1 (pe scenă), va fi comunicată participanţilor cu 2-3 zile înaintea concursului
Ora exactă a intrării în concurs va fi stabilită şi transmisă participanţilor cu 2 zile înaintea concursului,  în funcţie de numărul instituţiilor participante şi preferinţele exprimate de aceştia în fişa de înscriere.
Data limită pentru trimiterea DVD-urilor şi exponatelor, pentru Secţiunile 2 şi 3 este 7 dec. Pentru participantii din tara si 12 dec. pentru cei din judet.
DVD-urile şi exponatele vor fi aduse personal de către participanţii din Oradea şi/sau judeţul Bihor şi trimise prin poştă de către participanţii din alte judeţe sau ţări până la data menţionată în calendarul activităţilor.
Calendarul activităţilor
In vederea bunei desfasurari a evenimentului, sugeram respectarea calendarului activităţilor anexat şi transmiterea către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
·        Activitatea nr 1 Stabilirea regulamentului de organizare şi desfăşurare al     
                                     festivalului.
·        Activitatea nr. 2: Lansarea invitaţiilor şi inform. şcolilor privind regulamentul   
                             concursului
·        Activitatea nr. 3: Pregătirea momentelor prezentate la festival şi a produselelor  
                            expuse în  cadrul unor ateliere de lucru
·        Activitatea nr. 4: Festivalul Cultural International„NASTEREA DOMNULUI 
                             DAR DE CRACIUN”, Faza pe şcoală
·        Activitatea nr. 5. Pregătirea Festivalului International„NASTEREA
                            DOMNULUI DAR DE CRACIUN”,Ed. aVI-a, trimiterea  DVD-
                            urilor si jurizarea acestora, amenajarea scenei si a expozitiei
·        Activitatea nr. 6: Festivalul Cultural International” NASTEREA DOMNULUI
                            DAR DE CRACIUN” Ediţia a VI-a, faza internatională.
·        Activitatea nr. 7  Diseminare de informatii
              Partenerii noştri în realizarea acestui eveniment sunt:
-         CONSILIUL JUDEŢEAN BIHOR
-         INSPECTORATUL ŞCOLAR BIHOR
-         ASOCIATIA PROFESORILOR PSIHOPEDAGOGI DIN ROMANIA
-         TEATRUL PENTRU COPII SI TINERET ARCADIA
-         FILARMONICA DE STAT
-         PALATUL COPIILOR
-         SPONSORI GENEROŞI
             Pentru informaţii suplimentare vă stăm la dispoziţie:
-         adific67@yahoo.com.- 0744/550897-prof.Adriana Ficuţ.

                                   VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!

                                                                                   ORGANIZATORII





Fişa de înscriere
Festivalul International
 „ NASTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN”- 2012
Secţiunea 1: Muzică- dans, Drama-obicei (pentru elevii din învăţământul special)



Instituţia:_________________________________________________________________

Clasa/clasele:______________________________________________________________



Nr. crt.
Numele elevului
Diagnostic psihologic, deficienţe asociate, diagnostice medicale.
Semnătura
1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.





         Profesori  coordonatori:____________________________________________________
                                               ____________________________________________________


Tipul şi titlul programului:__________________________________________________        

         Durata exactă  a programului:________________________________________________






                                               DIRECTOR,


  








Fişa de înscriere
Festivalul International
NASTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN”- 2012
Secţiunea 2: Momente înregistrate pe DVD (pentru elevii din învătământul special)


Instituţia:____________________________________________________________________

Clasa/clasele:_________________________________________________________________




Nr.
Crt.
Numele elevului
Diagnostic psihologic, deficiente asociate,
Diagnostice medicale.
Semnătura
1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.





         Profesori coordonatori:________________________________________________________
                                              ________________________________________________________

Tipul şi titlul programului: _____________________________________________________

         Durata exactă a programului: ____________________________________________________







                                               DIRECTOR,









Fişa de înscriere
Festivalul  International
 „ NASTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN” - 2012
Secţiunea1: Muzică+ dans, Drama+obicei
 (pentru elevii cu CES integraţi în învătământul de masă)


Instituţia: _________________________________________________________________

Clasa/clasele: ______________________________________________________________

Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr.
Crt.
Numele si prenumele elevului
participant
Tipul deficientei elevului participant
Semnătura profesor de sprijin
1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.




   Profesori coordonatori:___________________________________________________________

Tipul şi titlul programului: ________________________________________________________

         Durata exactă a programului: ______________________________________________________







DIRECTOR,












Fişa de înscriere
Festivalul  International
 „ NASTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN” - 2012
Secţiunea2: Momente înregistrate pe DVD
 (pentru elevii cu CES integraţi în învătământul de masă)


Instituţia: _________________________________________________________________

Clasa/clasele: ______________________________________________________________

Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr.
Crt.
Numele si prenumele elevului
participant
Tipul deficientei elevului participant
Semnătura profesor de sprijin
1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.





   Profesori coordonatori:___________________________________________________________

Tipul şi titlul programului: ________________________________________________________

         Durata exactă a programului: ______________________________________________________







DIRECTOR,








Fişa de înscriere
Festivalul  International
 „ NASTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN”- 2012
Secţiunea 3( comună): Expozitie de podoabe, decoratiuni,colaje, felicitări ale copiilor
din învătământul special si ale copiilor cu CES integrati în învătământul de masă.




Instituţia:____________________________________________________________________

Clasa/clasele:_________________________________________________________________

Numărul elevilor participanti cu lucrări:____________________________________________

Numărul lucrărilor participante la expozitie:_________________________________________

____________________________________________________________________________

Titlul expozitiei:_______________________________________________________________

Profesori coordonatori:__________________________________________________________

_____________________________________________________________________________









                                                          DIRECTOR,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu