REGULAMENT
CENTRUL ŞCOLAR DE EDUCAŢIE
INCLUZIVĂ „ ORIZONT” ORADEA
ORGANIZEAZĂ ÎN DATA DE 14 DECEMBRIE 2012,
FESTIVALUL INTERNAŢIONAL
„ NAŞTEREA DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN”
Ediţia a V a
Actiune prevazuta in CAEN 2012
În fiecare an în luna decembrie, în tradiţia
centrului nostru a intrat organizarea acestui festival. El se adresează lor copiilor „speciali”si claselor din
învăţământul de masă care au copii integraţi. Vă aşteptăm să veniţi alături de
noi să-l primim cum se cuvine în casele noastre pe Domnul Nostru Iisus Hristos
prin colinde, dansuri si scenete închinate lui.
Festivalul se desfăşoară sub
formă de concurs pe secţiuni după cum urmează:
Secţiunea
1: Muzică şi Dans, Dramă şi Obiceiuri –pe scenă
1.1. Muzică
şi Dans, Dramă şi obiceiuri -pentru învăţământul special
1.2. Muzică
şi Dans, Dramă şi obiceiuri –pentru învăţământul integrat
Secţiunea
2: Muzică şi Dans, Dramă şi Obiceiuri –pe DVD
2.1. Muzică
şi Dans, Dramă şi obiceiuri -pentru învăţământul special
2.2. Muzică
şi Dans, Dramă şi obiceiuri–pentru învăţământul integrat
Secţiunea 3: Decoraţiuni, podoabe, colaje,
felicitări( expoziţie cu lucrări realizate
de elevii din învăţământul
special si elevii cu CES integraţi în
învăţământul de masă)
Tema propusă este „Bucuria
Naşterii Domnului”,prin urmare, toate
momentele de la secţiunea 1 si 2, respectiv lucrările de la secţiunea 3, vor fi
legate de această temă.
Festivalul se va desfăşura la
Teatrul pentru copii si tineret „Arcadia”, în data de 14 dec.2012, de la orele
10.
În vederea bunei desfăşurări a
evenimentului sugerăm respectarea programului activităţilor si transmiterea
către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
·
Confirmarea primirii invitaţiei print-un mail pentru
participarea şcolii la festival, până
vineri, 16 nov. 2012, la următoarea adresă: adific67@yahoo.com.sau festival_flori_de_mai@yahoo.com
·
În urma selecţiei pe care o veţi organiza la nivel de
şcoală se va completa fişa de înscriere pentru fiecare secţiune în parte( le
veţi primi în timp util).Toate fişele de înscriere vor fi trimise de către
persoana de contact, la aceeaşi adresă de mail, semnate si ştampilate de
directorul instituţiei până luni, 3 dec.
2012.
·
Lucrările prezentate la expoziţie vor fi dispuse sub
forma unui tot unitar,conţinând inclusiv numele (titlul) expoziţiei, ele vor fi
trimise pe adresa şcolii până vineri 7 dec. 2012( Oradea, str.Traian Lalescu
nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la locul desfăşurării acţiunii până miercuri, 12 dec. 2012, la o oră
anunţată ulterior, de către participanţii din Oradea si jud.Bihor.
Vă rugăm să tineţi cont de următoarele aspecte:
-
punctualitatea si încadrarea în timp a momentelor (10
min.)
-
respectarea termenelor pentru trimiterea fişelor de
înscriere şi a lucrărilor.
-
adecvarea conţinutului la temă(“Bucuria Naşterii
Domnului”).
-
respectarea cerinţelor secţiunii raportat la deficienţele
elevilor.
-
numărul
de elevi pe moment este de 10( maximum).
Un juriu de specialitate format din
reprezentanţi ai unor instituţii de cultură de prestigiu din judeţ va desemna
câştigătorii fiecărei secţiuni, evaluând prestaţia participanţilor pe baza unei
fişe de evaluare. La evaluare se va ţine cont în mod special de munca efectuată
de copil.Toate şcolile înscrise în concurs vor primi diplome de participare.
Secţiunile Muzică şi
Dans, Dramă şi Joc
Nr.crt.
|
Criterii de performanţă
pentru Secţiunile Muzică şi Dans, Dramă şi Joc
|
Punctajul acordat
|
Observaţii
|
1.
|
Calitatea executiei
momentului artistic (sincronizare, ritmicitate, succesiunea paşilor, linie
melodică, intonaţia versurilor, etc)
|
||
2.
|
Originalitatea prezentării
|
||
3.
|
Impresie artistica (Costume şi efecte scenice)
|
||
4.
|
Adecvarea continutului
momentului artistic la tema festivalului:“ Bucuria Nasterii Domnului”
|
||
5.
|
Respectarea cerinţelor secţiunii (tipul
deficienţei mintale, încadrarea în timp)
|
||
Total
SECTIUNEA EXPOZITIE
|
|||
Nr.crt.
|
Criterii de performanţă
pentru Secţiunea Decoratiuni, expozitiei
|
Punctajul acordat
|
Observaţii
|
1.
|
Adecvarea conţinutului expozitiei la tema
festivalului
|
||
2.
|
Originalitatea lucrărilor prezentate
|
||
3.
|
Impresie artistica (Corectitudine execuţiei)
|
||
Total
|
Pentru fiecare dintre secţiuni se
vor aloca obligatoriu locul: I, II, III. Juriul poate decide: oferirea a două
sau mai multe locuri I, II sau III, în cazul unor punctaje egale şi oferirea de
menţiuni sau premii speciale.
Şcolile participante la concurs,
vor fi contactate în timp util pentru a li se comunica programul exact al
concursului, precum şi alte detalii importante, prin intermediul persoanei de
contact desemnate de dumneavoastră în formularul de înscriere.
Comunicarea cu partenerii se va realiza via e-mail, sau la nevoie
telefonic.
Locaţia de desfăşurare a
festivalului va fi Teatrul pentru Copii si Tineret Arcadia.
Propunerea de program, pentru Secţiunea 1 (pe scenă), va fi comunicată
participanţilor cu 2-3 zile înaintea concursului
Ora exactă a intrării în concurs
va fi stabilită şi transmisă participanţilor cu 2 zile înaintea concursului, în funcţie de numărul instituţiilor
participante şi preferinţele exprimate de aceştia în fişa de înscriere.
Data limită pentru trimiterea DVD-urilor şi exponatelor, pentru
Secţiunile 2 şi 3 este 7 dec. Pentru participantii din tara si 12 dec. pentru
cei din judet.
DVD-urile şi exponatele vor fi aduse personal de către participanţii
din Oradea şi/sau judeţul Bihor şi trimise prin poştă de către participanţii
din alte judeţe sau ţări până la data menţionată în calendarul activităţilor.
Calendarul activităţilor
In vederea bunei desfasurari a
evenimentului, sugeram respectarea calendarului activităţilor anexat şi
transmiterea către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
·
Activitatea nr 1 Stabilirea
regulamentului de organizare şi desfăşurare al
festivalului.
·
Activitatea nr. 2: Lansarea
invitaţiilor şi inform. şcolilor privind regulamentul
concursului
·
Activitatea nr. 3: Pregătirea momentelor prezentate la festival şi a
produselelor
expuse în cadrul unor ateliere de lucru
·
Activitatea nr. 4: Festivalul Cultural International„NASTEREA DOMNULUI
DAR DE CRACIUN”,
Faza pe şcoală
·
Activitatea nr. 5. Pregătirea Festivalului International„NASTEREA
DOMNULUI DAR DE
CRACIUN”,Ed. aVI-a, trimiterea DVD-
urilor si jurizarea acestora,
amenajarea scenei si a expozitiei
·
Activitatea nr. 6: Festivalul Cultural International” NASTEREA DOMNULUI
DAR DE CRACIUN”
Ediţia a VI-a, faza internatională.
·
Activitatea nr. 7
Diseminare de informatii
Partenerii noştri în realizarea
acestui eveniment sunt:
-
CONSILIUL
JUDEŢEAN BIHOR
-
INSPECTORATUL
ŞCOLAR BIHOR
-
ASOCIATIA
PROFESORILOR PSIHOPEDAGOGI DIN ROMANIA
-
TEATRUL PENTRU COPII SI TINERET ARCADIA
-
FILARMONICA
DE STAT
-
PALATUL
COPIILOR
-
SPONSORI
GENEROŞI
Pentru informaţii suplimentare vă
stăm la dispoziţie:
-
adific67@yahoo.com.-
0744/550897-prof.Adriana Ficuţ.
VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!
ORGANIZATORII
Fişa de înscriere
Festivalul International
„ NASTEREA
DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN”- 2012
Secţiunea
1: Muzică- dans, Drama-obicei (pentru elevii din învăţământul special)
Instituţia:_________________________________________________________________
Clasa/clasele:______________________________________________________________
Nr. crt.
|
Numele elevului
|
Diagnostic psihologic,
deficienţe asociate, diagnostice medicale.
|
Semnătura
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:____________________________________________________
____________________________________________________
Tipul şi titlul programului:__________________________________________________
Durata exactă a
programului:________________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul International
„ NASTEREA DOMNULUI-
DAR DE CRĂCIUN”- 2012
Secţiunea
2: Momente înregistrate pe DVD (pentru elevii din învătământul special)
Instituţia:____________________________________________________________________
Clasa/clasele:_________________________________________________________________
Nr.
Crt.
|
Numele elevului
|
Diagnostic psihologic,
deficiente asociate,
Diagnostice medicale.
|
Semnătura
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:________________________________________________________
________________________________________________________
Tipul şi titlul programului:
_____________________________________________________
Durata exactă a programului:
____________________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul International
„ NASTEREA
DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN” - 2012
Secţiunea1:
Muzică+ dans, Drama+obicei
(pentru elevii cu CES integraţi în
învătământul de masă)
Instituţia:
_________________________________________________________________
Clasa/clasele:
______________________________________________________________
Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr.
Crt.
|
Numele si prenumele
elevului
participant
|
Tipul deficientei
elevului participant
|
Semnătura profesor de
sprijin
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:___________________________________________________________
Tipul şi titlul programului:
________________________________________________________
Durata exactă a programului:
______________________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul International
„ NASTEREA
DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN” - 2012
Secţiunea2:
Momente înregistrate pe DVD
(pentru elevii cu CES integraţi în
învătământul de masă)
Instituţia:
_________________________________________________________________
Clasa/clasele: ______________________________________________________________
Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr.
Crt.
|
Numele si prenumele
elevului
participant
|
Tipul deficientei
elevului participant
|
Semnătura profesor de
sprijin
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:___________________________________________________________
Tipul şi titlul programului:
________________________________________________________
Durata exactă a programului:
______________________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul International
„ NASTEREA
DOMNULUI- DAR DE CRĂCIUN”- 2012
Secţiunea
3( comună): Expozitie de podoabe, decoratiuni,colaje, felicitări ale copiilor
din
învătământul special si ale copiilor cu CES integrati în învătământul de masă.
Instituţia:____________________________________________________________________
Clasa/clasele:_________________________________________________________________
Numărul elevilor participanti cu lucrări:____________________________________________
Numărul lucrărilor participante la
expozitie:_________________________________________
____________________________________________________________________________
Titlul expozitiei:_______________________________________________________________
Profesori
coordonatori:__________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
DIRECTOR,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu