joi, 12 mai 2016

09 - 13.05.2016 - Proiectul internațional „Să cultivăm valoarea familiei" - Coordonator: Psiholog Alin CREȚU

 Sursa: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/viata-in-familie-prima-scoala-a-emotiilor



VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Vineri , 13 Mai 2016, 14:29





VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
Cu ocazia Zilei Internaţionale a Familiei, sărbătorită la nivel mondial în data de 15 mai, Administraţia Socială Comunitară Oradea, cu sprijinul Fundaţiei Culturale de pe lângă Biblioteca Judeţeană Gheorghe Şincai, a organizat la Centrul de Îngrijire de Zi Oradea, o întâlnire cu părinţii copiilor care beneficiază de serviciile oferite în Centru. La întâlnirea care face parte dintr-un lung şir de activităţi din cadrul proiectului "Să cultivăm valoarea familiei", au participat d-na director al ASCO, Arina Moş, d-na Daniela Hodoşan, şef Centru, d-na Mioriţa Săteanu, d-l psiholog Alin Creţu şi 25 de părinţi ai căror copii frecventează Centrul. Tema întâlnirii a fost conştientizarea rolului familiei în dezvoltarea copiilor, aceasta constituind mediul în care copilul se naşte, trăieşte primii ani ai existenţei personale, se dezvoltă şi se formează pentru viaţă.
În deschidere, directorul ASCO, Arina Moş, a mulţumit celor prezenţi pentru interesul manifestat, îndemnându-i pe părinţi să-şi iubească copiii, să îşi facă timp să vorbească cu ei, să le asculte problemele, să-i încurajeze la nevoie, să le ofere afecţiune şi, nu în ultimul rând, să nu uite că, pe lângă oferirea sentimentului de securitate şi de iubire, au şi responsabilităţi faţă de aceştia, copiii fiind cei mai aspri judecători.
D-na Mioriţa Săteanu a prezentat câteva dintre responsabilităţile părinţilor faţă de copiii lor, necesare în procesul de creştere şi educare. Astfel, asigurarea subzistenţei şi a educaţiei, dezvoltarea aptitudinilor, a limbajului şi stimularea exersării capacităţilor practice şi sociale, orientarea spre lumea imediată a universului familial, spre comunitatea mai largă, spre societate, să fie pregătit să se confrunte cu marea varietate de situaţii şi poziţii sociale care vor interveni în viaţa de adult, sunt doar câteva dintre responsabilităţile pe care părinţii le au faţă de copiii lor.
Prin intermediul unei psiho drame, d-l psiholog Alin Creţu a prezentat rolul familiei în formarea copilului, aceasta reprezentând cadrul fundamental în interiorul căruia sunt satisfăcute nevoile sale psihologice şi sociale şi sunt împlinite etapele întregului său ciclu de creştere şi dezvoltare. Familia este cea care îi imprimă copilului primele şi cele mai importante trăsături caracteriale şi morale, punându-şi amprenta pe întreaga sa personalitate. Rolul primordial al părinţilor este acela de a pregăti copilul pentru viaţă, oferindu-i cel mai potrivit cadru în care să îşi formeze principalele deprinderi, pentru transmiterea principalelor cunoştinţe asupra realităţii şi pentru formarea primelor principii de viaţă. Familia reprezintă pentru copil principala structură protectoare, părinţii fiind cei care îi oferă un prim model de învăţare.

Galeria foto - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR


VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Vineri , 13 Mai 2016, 14:29

Exportă PDF - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Tipărește pagina - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Trimite unui prieten - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
Cu ocazia Zilei Internaţionale a Familiei, sărbătorită la nivel mondial în data de 15 mai, Administraţia Socială Comunitară Oradea, cu sprijinul Fundaţiei Culturale de pe lângă Biblioteca Judeţeană Gheorghe Şincai, a organizat la Centrul de Îngrijire de Zi Oradea, o întâlnire cu părinţii copiilor care beneficiază de serviciile oferite în Centru. La întâlnirea care face parte dintr-un lung şir de activităţi din cadrul proiectului "Să cultivăm valoarea familiei", au participat d-na director al ASCO, Arina Moş, d-na Daniela Hodoşan, şef Centru, d-na Mioriţa Săteanu, d-l psiholog Alin Creţu şi 25 de părinţi ai căror copii frecventează Centrul. Tema întâlnirii a fost conştientizarea rolului familiei în dezvoltarea copiilor, aceasta constituind mediul în care copilul se naşte, trăieşte primii ani ai existenţei personale, se dezvoltă şi se formează pentru viaţă.
În deschidere, directorul ASCO, Arina Moş, a mulţumit celor prezenţi pentru interesul manifestat, îndemnându-i pe părinţi să-şi iubească copiii, să îşi facă timp să vorbească cu ei, să le asculte problemele, să-i încurajeze la nevoie, să le ofere afecţiune şi, nu în ultimul rând, să nu uite că, pe lângă oferirea sentimentului de securitate şi de iubire, au şi responsabilităţi faţă de aceştia, copiii fiind cei mai aspri judecători.
D-na Mioriţa Săteanu a prezentat câteva dintre responsabilităţile părinţilor faţă de copiii lor, necesare în procesul de creştere şi educare. Astfel, asigurarea subzistenţei şi a educaţiei, dezvoltarea aptitudinilor, a limbajului şi stimularea exersării capacităţilor practice şi sociale, orientarea spre lumea imediată a universului familial, spre comunitatea mai largă, spre societate, să fie pregătit să se confrunte cu marea varietate de situaţii şi poziţii sociale care vor interveni în viaţa de adult, sunt doar câteva dintre responsabilităţile pe care părinţii le au faţă de copiii lor.
Prin intermediul unei psiho drame, d-l psiholog Alin Creţu a prezentat rolul familiei în formarea copilului, aceasta reprezentând cadrul fundamental în interiorul căruia sunt satisfăcute nevoile sale psihologice şi sociale şi sunt împlinite etapele întregului său ciclu de creştere şi dezvoltare. Familia este cea care îi imprimă copilului primele şi cele mai importante trăsături caracteriale şi morale, punându-şi amprenta pe întreaga sa personalitate. Rolul primordial al părinţilor este acela de a pregăti copilul pentru viaţă, oferindu-i cel mai potrivit cadru în care să îşi formeze principalele deprinderi, pentru transmiterea principalelor cunoştinţe asupra realităţii şi pentru formarea primelor principii de viaţă. Familia reprezintă pentru copil principala structură protectoare, părinţii fiind cei care îi oferă un prim model de învăţare.

Galeria foto - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Comentarii

- See more at: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/viata-in-familie-prima-scoala-a-emotiilor#sthash.MyJvLX6F.dpuf

VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Vineri , 13 Mai 2016, 14:29

Exportă PDF - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Tipărește pagina - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Trimite unui prieten - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
Cu ocazia Zilei Internaţionale a Familiei, sărbătorită la nivel mondial în data de 15 mai, Administraţia Socială Comunitară Oradea, cu sprijinul Fundaţiei Culturale de pe lângă Biblioteca Judeţeană Gheorghe Şincai, a organizat la Centrul de Îngrijire de Zi Oradea, o întâlnire cu părinţii copiilor care beneficiază de serviciile oferite în Centru. La întâlnirea care face parte dintr-un lung şir de activităţi din cadrul proiectului "Să cultivăm valoarea familiei", au participat d-na director al ASCO, Arina Moş, d-na Daniela Hodoşan, şef Centru, d-na Mioriţa Săteanu, d-l psiholog Alin Creţu şi 25 de părinţi ai căror copii frecventează Centrul. Tema întâlnirii a fost conştientizarea rolului familiei în dezvoltarea copiilor, aceasta constituind mediul în care copilul se naşte, trăieşte primii ani ai existenţei personale, se dezvoltă şi se formează pentru viaţă.
În deschidere, directorul ASCO, Arina Moş, a mulţumit celor prezenţi pentru interesul manifestat, îndemnându-i pe părinţi să-şi iubească copiii, să îşi facă timp să vorbească cu ei, să le asculte problemele, să-i încurajeze la nevoie, să le ofere afecţiune şi, nu în ultimul rând, să nu uite că, pe lângă oferirea sentimentului de securitate şi de iubire, au şi responsabilităţi faţă de aceştia, copiii fiind cei mai aspri judecători.
D-na Mioriţa Săteanu a prezentat câteva dintre responsabilităţile părinţilor faţă de copiii lor, necesare în procesul de creştere şi educare. Astfel, asigurarea subzistenţei şi a educaţiei, dezvoltarea aptitudinilor, a limbajului şi stimularea exersării capacităţilor practice şi sociale, orientarea spre lumea imediată a universului familial, spre comunitatea mai largă, spre societate, să fie pregătit să se confrunte cu marea varietate de situaţii şi poziţii sociale care vor interveni în viaţa de adult, sunt doar câteva dintre responsabilităţile pe care părinţii le au faţă de copiii lor.
Prin intermediul unei psiho drame, d-l psiholog Alin Creţu a prezentat rolul familiei în formarea copilului, aceasta reprezentând cadrul fundamental în interiorul căruia sunt satisfăcute nevoile sale psihologice şi sociale şi sunt împlinite etapele întregului său ciclu de creştere şi dezvoltare. Familia este cea care îi imprimă copilului primele şi cele mai importante trăsături caracteriale şi morale, punându-şi amprenta pe întreaga sa personalitate. Rolul primordial al părinţilor este acela de a pregăti copilul pentru viaţă, oferindu-i cel mai potrivit cadru în care să îşi formeze principalele deprinderi, pentru transmiterea principalelor cunoştinţe asupra realităţii şi pentru formarea primelor principii de viaţă. Familia reprezintă pentru copil principala structură protectoare, părinţii fiind cei care îi oferă un prim model de învăţare.

Galeria foto - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Comentarii

- See more at: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/viata-in-familie-prima-scoala-a-emotiilor#sthash.MyJvLX6F.dpuf

VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Vineri , 13 Mai 2016, 14:29

Exportă PDF - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Tipărește pagina - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Trimite unui prieten - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
Cu ocazia Zilei Internaţionale a Familiei, sărbătorită la nivel mondial în data de 15 mai, Administraţia Socială Comunitară Oradea, cu sprijinul Fundaţiei Culturale de pe lângă Biblioteca Judeţeană Gheorghe Şincai, a organizat la Centrul de Îngrijire de Zi Oradea, o întâlnire cu părinţii copiilor care beneficiază de serviciile oferite în Centru. La întâlnirea care face parte dintr-un lung şir de activităţi din cadrul proiectului "Să cultivăm valoarea familiei", au participat d-na director al ASCO, Arina Moş, d-na Daniela Hodoşan, şef Centru, d-na Mioriţa Săteanu, d-l psiholog Alin Creţu şi 25 de părinţi ai căror copii frecventează Centrul. Tema întâlnirii a fost conştientizarea rolului familiei în dezvoltarea copiilor, aceasta constituind mediul în care copilul se naşte, trăieşte primii ani ai existenţei personale, se dezvoltă şi se formează pentru viaţă.
În deschidere, directorul ASCO, Arina Moş, a mulţumit celor prezenţi pentru interesul manifestat, îndemnându-i pe părinţi să-şi iubească copiii, să îşi facă timp să vorbească cu ei, să le asculte problemele, să-i încurajeze la nevoie, să le ofere afecţiune şi, nu în ultimul rând, să nu uite că, pe lângă oferirea sentimentului de securitate şi de iubire, au şi responsabilităţi faţă de aceştia, copiii fiind cei mai aspri judecători.
D-na Mioriţa Săteanu a prezentat câteva dintre responsabilităţile părinţilor faţă de copiii lor, necesare în procesul de creştere şi educare. Astfel, asigurarea subzistenţei şi a educaţiei, dezvoltarea aptitudinilor, a limbajului şi stimularea exersării capacităţilor practice şi sociale, orientarea spre lumea imediată a universului familial, spre comunitatea mai largă, spre societate, să fie pregătit să se confrunte cu marea varietate de situaţii şi poziţii sociale care vor interveni în viaţa de adult, sunt doar câteva dintre responsabilităţile pe care părinţii le au faţă de copiii lor.
Prin intermediul unei psiho drame, d-l psiholog Alin Creţu a prezentat rolul familiei în formarea copilului, aceasta reprezentând cadrul fundamental în interiorul căruia sunt satisfăcute nevoile sale psihologice şi sociale şi sunt împlinite etapele întregului său ciclu de creştere şi dezvoltare. Familia este cea care îi imprimă copilului primele şi cele mai importante trăsături caracteriale şi morale, punându-şi amprenta pe întreaga sa personalitate. Rolul primordial al părinţilor este acela de a pregăti copilul pentru viaţă, oferindu-i cel mai potrivit cadru în care să îşi formeze principalele deprinderi, pentru transmiterea principalelor cunoştinţe asupra realităţii şi pentru formarea primelor principii de viaţă. Familia reprezintă pentru copil principala structură protectoare, părinţii fiind cei care îi oferă un prim model de învăţare.

Galeria foto - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Comentarii

- See more at: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/viata-in-familie-prima-scoala-a-emotiilor#sthash.MyJvLX6F.dpuf

VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Vineri , 13 Mai 2016, 14:29

Exportă PDF - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Tipărește pagina - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR  Trimite unui prieten - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR
Cu ocazia Zilei Internaţionale a Familiei, sărbătorită la nivel mondial în data de 15 mai, Administraţia Socială Comunitară Oradea, cu sprijinul Fundaţiei Culturale de pe lângă Biblioteca Judeţeană Gheorghe Şincai, a organizat la Centrul de Îngrijire de Zi Oradea, o întâlnire cu părinţii copiilor care beneficiază de serviciile oferite în Centru. La întâlnirea care face parte dintr-un lung şir de activităţi din cadrul proiectului "Să cultivăm valoarea familiei", au participat d-na director al ASCO, Arina Moş, d-na Daniela Hodoşan, şef Centru, d-na Mioriţa Săteanu, d-l psiholog Alin Creţu şi 25 de părinţi ai căror copii frecventează Centrul. Tema întâlnirii a fost conştientizarea rolului familiei în dezvoltarea copiilor, aceasta constituind mediul în care copilul se naşte, trăieşte primii ani ai existenţei personale, se dezvoltă şi se formează pentru viaţă.
În deschidere, directorul ASCO, Arina Moş, a mulţumit celor prezenţi pentru interesul manifestat, îndemnându-i pe părinţi să-şi iubească copiii, să îşi facă timp să vorbească cu ei, să le asculte problemele, să-i încurajeze la nevoie, să le ofere afecţiune şi, nu în ultimul rând, să nu uite că, pe lângă oferirea sentimentului de securitate şi de iubire, au şi responsabilităţi faţă de aceştia, copiii fiind cei mai aspri judecători.
D-na Mioriţa Săteanu a prezentat câteva dintre responsabilităţile părinţilor faţă de copiii lor, necesare în procesul de creştere şi educare. Astfel, asigurarea subzistenţei şi a educaţiei, dezvoltarea aptitudinilor, a limbajului şi stimularea exersării capacităţilor practice şi sociale, orientarea spre lumea imediată a universului familial, spre comunitatea mai largă, spre societate, să fie pregătit să se confrunte cu marea varietate de situaţii şi poziţii sociale care vor interveni în viaţa de adult, sunt doar câteva dintre responsabilităţile pe care părinţii le au faţă de copiii lor.
Prin intermediul unei psiho drame, d-l psiholog Alin Creţu a prezentat rolul familiei în formarea copilului, aceasta reprezentând cadrul fundamental în interiorul căruia sunt satisfăcute nevoile sale psihologice şi sociale şi sunt împlinite etapele întregului său ciclu de creştere şi dezvoltare. Familia este cea care îi imprimă copilului primele şi cele mai importante trăsături caracteriale şi morale, punându-şi amprenta pe întreaga sa personalitate. Rolul primordial al părinţilor este acela de a pregăti copilul pentru viaţă, oferindu-i cel mai potrivit cadru în care să îşi formeze principalele deprinderi, pentru transmiterea principalelor cunoştinţe asupra realităţii şi pentru formarea primelor principii de viaţă. Familia reprezintă pentru copil principala structură protectoare, părinţii fiind cei care îi oferă un prim model de învăţare.

Galeria foto - VIAŢA ÎN FAMILIE - PRIMA ŞCOALĂ A EMOŢIILOR

Comentarii

- See more at: http://www.oradea.ro/stiri-oradea/viata-in-familie-prima-scoala-a-emotiilor#sthash.MyJvLX6F.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu