Dragi colegi,
C.S.E.I. Orizont Oradea are placerea de a va invita, la Festivalul international " Flori de mai", prevazut si in acest an in CAEN al MECS 2015, precum si la Concursul ARTA DECORATIVĂ VITRALII DECORATIVE ”UNIVERSUL DE STICLĂ”, editia a III-a, prevazut in CAERI 2015.
ATENTIE!!!!!
Data de organizare a spectacolului a fost modificata, prin urmare festivalul se va desfasura in data de 13 mai 2015 in sala Arcadia a Teatrului Regina Maria Oradea, Incepand cu orele 10.30.
Tema acestei ediţii a festivalului va fi “Simfonii de de primavara”.
În vederea bunei desfăşurări a evenimentului sugerăm respectarea programului activităţilor si transmiterea către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
• Confirmarea primirii invitaţiei printr-un replay la mail, până vineri, 24 aprilie 2015, la următoarea adresă de mail: adific67@yahoo.com .
• În urma selecţiei pe care o veţi organiza la nivel de şcoală se va completa fişa de înscriere pentru fiecare secţiune în parte. Toate fişele de înscriere vor fi trimise la aceeaşi adresă de mail, până miercuri, 6 mai 2015.
• Lucrările prezentate la expoziţie vor fi dispuse sub forma unui tot unitar, conţinând inclusiv numele (titlul) expoziţiei, ele vor fi trimise pe adresa şcolii până vineri 7 mai 2015( Oradea, str.Traian Lalescu nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la locul desfăşurării acţiunii până luni, 11 mai 2015, la o oră anunţată ulterior, de către participanţii din Oradea si jud.Bihor.
Cu speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre înscriindu-vă elevii în concurs, vă dorim toate cele bune si vă invităm să consultaţi documentele anexate.
Aşteptăm cu interes să ne contactaţi!
prof. psih. Adriana Ficut
Email: adific67@yahoo.com
Phone:0744/550897
C.S.E.I. Orizont Oradea are placerea de a va invita, la Festivalul international " Flori de mai", prevazut si in acest an in CAEN al MECS 2015, precum si la Concursul ARTA DECORATIVĂ VITRALII DECORATIVE ”UNIVERSUL DE STICLĂ”, editia a III-a, prevazut in CAERI 2015.
ATENTIE!!!!!
Data de organizare a spectacolului a fost modificata, prin urmare festivalul se va desfasura in data de 13 mai 2015 in sala Arcadia a Teatrului Regina Maria Oradea, Incepand cu orele 10.30.
Tema acestei ediţii a festivalului va fi “Simfonii de de primavara”.
În vederea bunei desfăşurări a evenimentului sugerăm respectarea programului activităţilor si transmiterea către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
• Confirmarea primirii invitaţiei printr-un replay la mail, până vineri, 24 aprilie 2015, la următoarea adresă de mail: adific67@yahoo.com .
• În urma selecţiei pe care o veţi organiza la nivel de şcoală se va completa fişa de înscriere pentru fiecare secţiune în parte. Toate fişele de înscriere vor fi trimise la aceeaşi adresă de mail, până miercuri, 6 mai 2015.
• Lucrările prezentate la expoziţie vor fi dispuse sub forma unui tot unitar, conţinând inclusiv numele (titlul) expoziţiei, ele vor fi trimise pe adresa şcolii până vineri 7 mai 2015( Oradea, str.Traian Lalescu nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la locul desfăşurării acţiunii până luni, 11 mai 2015, la o oră anunţată ulterior, de către participanţii din Oradea si jud.Bihor.
Cu speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre înscriindu-vă elevii în concurs, vă dorim toate cele bune si vă invităm să consultaţi documentele anexate.
Aşteptăm cu interes să ne contactaţi!
prof. psih. Adriana Ficut
Email: adific67@yahoo.com
Phone:0744/550897
------------------------------------------------------------------------------------------------------
VIZAT,
Inspector scolar general,
Prof. Daniel Negrean
REGULAMENT
CENTRUL ŞCOLAR DE EDUCAŢIE INCLUZIVĂ „ ORIZONT” ORADEA
ORGANIZEAZĂ ÎN DATA DE 21 MAI 2015,
FESTIVALUL CULTURAL INTERNAŢIONAL
„ FLORI DE MAI” ediţia a
VIIIa
În fiecare an în luna lui „florar”, în
tradiţia centrului nostru a intrat organizarea Festivalului Cultural Internaţional „Flori de Mai”, festival care
se adresează instituţiilor de învăţământ special şi claselor din învăţământul
de masă care au copii integraţi.
Festivalul se desfăşoară sub
formă de concurs pe secţiuni după cum urmează:
Secţiunea
1: Muzică şi Dans, Dramă şi Joc –pe scenă
1.1. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc -pentru învăţământul special
1.2. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc –pentru învăţământul integrat
Secţiunea
2: Muzică şi Dans, Dramă şi Joc –pe DVD
2.1. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc -pentru învăţământul special
2.2. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc–pentru învăţământul integrat
Secţiunea 3: Decoraţiuni, podoabe, colaje,
felicitări( expoziţie cu lucrări realizate de
elevii din învăţământul special si elevii cu CES integraţi în învăţământul de masă)
Tema propusă va fi “Simfonii de
primavara”, prin urmare, toate momentele de la secţiunea 1 si 2, respectiv
lucrările de la secţiunea 3, vor fi legate de această temă.
Festivalul se va desfăşura la
Teatrul Regina Maria sala „Arcadia”, în 13 mai 2015.
În vederea bunei desfăşurări a
evenimentului sugerăm respectarea programului activităţilor si transmiterea
către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
·
Confirmarea primirii invitaţiei printr-un replay la mail,
până vineri, 24 aprilie 2015, la
următoarea adresă de mail: adific67@yahoo.com
.
·
În urma selecţiei pe care o veţi organiza la nivel de
şcoală se va completa fişa de înscriere pentru fiecare secţiune în parte. Toate
fişele de înscriere vor fi trimise la aceeaşi adresă de mail, până miercuri, 6 mai 2015.
·
Lucrările prezentate la expoziţie vor fi dispuse sub
forma unui tot unitar, conţinând inclusiv numele (titlul) expoziţiei, ele vor
fi trimise pe adresa şcolii până vineri 7 mai 2015( Oradea, str.Traian Lalescu
nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la locul desfăşurării acţiunii până luni, 11 mai 2015, la o oră
anunţată ulterior, de către participanţii din Oradea si jud.Bihor.
Vă rugăm să tineţi cont de următoarele aspecte:
-
punctualitatea şi încadrarea în timp a momentelor (5-10
min.)
-
respectarea termenelor pentru trimiterea fişelor de
înscriere si a lucrărilor.
-
adecvarea conţinutului la temă(“Simfonii de primavara”).
-
respectarea cerinţelor secţiunii raportat la deficienţele
elevilor.
-
numărul de elevi
pe moment este de 10( maximum).
Un juriu de specialitate format din
reprezentanţi ai unor instituţii de cultură de prestigiu din judeţ va desemna
câştigătorii fiecărei secţiuni, evaluând prestaţia participanţilor pe baza unei
fişe de evaluare. La evaluare se va ţine cont în mod special de munca efectuată
de copil. Toate şcolile înscrise în concurs vor primi diplome de participare.
Nr.crt.
|
Criterii de performanţă
pentru Secţiunile Muzică şi Dans, Dramă şi Joc
|
Punctajul acordat
|
Observaţii
|
1.
|
Calitatea
executiei momentului artistic (sincronizare, ritmicitate, succesiunea
paşilor, linie melodică, intonaţia versurilor, etc)
|
||
2.
|
Originalitatea momentului artistic
|
||
3.
|
Impresie artistica (Costume şi efecte scenice)
|
||
4.
|
Adecvarea
continutului momentului artistic la tema festivalului:“Simfonii de primavara”
|
||
5.
|
Respectarea cerinţelor secţiunii (tipul
deficienţei mintale, încadrarea în timp)
|
||
Total
|
|||
Nr.crt.
|
Criterii de performanţă
pentru Secţiunea Decoratiuni, expozitiei
|
Punctajul acordat
|
Observaţii
|
1.
|
Adecvarea
continutului expozitiei la tema festivalului
|
||
2.
|
Originalitatea lucrărilor prezentate
|
||
3.
|
Impresia artistica
|
||
Total
|
Pentru fiecare dintre secţiuni se
vor aloca obligatoriu locul: I, II, III. Juriul poate decide: oferirea a două sau
mai multe locuri I, II sau III, în cazul unor punctaje egale şi oferirea de
menţiuni sau premii speciale, cu condiţia ca totalul premiilor oferite să nu
depăşească 25% din totalul participanţilor.
Şcolile participante la concurs,
vor fi contactate în timp util pentru a li se comunica programul exact al
concursului, precum şi alte detalii importante, prin intermediul persoanei de
contact desemnate de dumneavoastră în formularul de înscriere.
Comunicarea cu partenerii se va realiza via e-mail, sau la nevoie
telefonic.
Propunerea de
program, pentru Secţiunea 1 (pe scenă), va fi comunicată organizatorilor cu
minim 5 zile înaintea concursului
Ora exactă a intrării în concurs
va fi stabilită şi transmisă participanţilor cu 3 zile înaintea concursului, în funcţie de numărul instituţiilor
participante şi preferinţele exprimate de aceştia în fişa de înscriere.
DVD-urile şi exponatele vor fi aduse personal de către participanţii
din Oradea şi/sau judeţul Bihor şi trimise prin poştă de către participanţii
din alte judeţe sau ţări până la data menţionată în calendarul activităţilor.
Partenerii noştri în realizarea
acestui eveniment sunt:
-
CONSILIUL
JUDEŢEAN BIHOR
-
INSPECTORATUL
ŞCOLAR BIHOR
-
ASOCIATIA NATIONALA A PROFESORILOR PSIHOPEDAGOGI ORIZONT
-
TEATRUL PENTRU COPII SI TINERET ARCADIA
-
FILARMONICA DE
STAT
-
PALATUL COPIILOR
-
SPONSORI GENEROŞI
Pentru informaţii suplimentare vă
stăm la dispoziţie:
VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!
ORGANIZATORII
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu