marți, 29 mai 2012

Invata sa atragi trafic prin motoarele de cautare la SEM Days

Articol preluat de pe site:
http://www.ejobs.ro

Aproape 20 de specialisti internationali si locali vin la singura conferinta dedicata marketingului pe motoarele de cautare


BUCURESTI, 18 mai - Aproape 20 de profesionisti de top din online-ul mondial si romanesc vor dezvalui cum poti obtine vizibilitate si trafic pe motoarele de cautare la SEM Days, singura conferinta din Romania dedicata SEO, PPC si Social Media. Norbert Simionescu (Google Romania), Radu Ionescu (Kinecto) si Lucian Despoiu (Kondiment) completeaza lista speakerilor care vor vorbi pe 5-6 iunie la SEM Days, la Bucuresti.

Pentru toti cei interesati sa afle cele mai eficiente tehnici pentru evidentierea unui brand pe motoarele de cautare, cresterea traficului unui site si imbunatatirea conversiilor pentru un business online, SEM Days pregateste doua zile de sesiuni interactive si studii de caz.

Conferinta debuteaza pe 5 iunie cu discutii axate pe tacticile de succes pentru cresterea vizibilitatii unui site atat la nivel local, cat si international folosind SEO, PPC, Social Media si continutul de calitate. Participantii pot afla care sunt strategiile cheie pentru a gestiona si proteja reputatia online a unui brand sau ce tactici SEO sunt mai eficiente dupa noile schimbari de algoritm ale principalului motor de cautare. In plus, speakerii vin cu idei despre cum dezvolti o strategie de continut pentru a atrage trafic din motoarele de cautare si sugestii pentru a diminua efectele negative ale update-urilor Google Panda&Penguin.

Ziua dedicata workshop-urilor dezvaluie solutii, instrumente si strategii care pot fi puse imediat in aplicare pentru a folosi eficient SEO, PPC si Social Media. Specialistii SEO au ocazia de a se implica activ intr-o discutie despre tehnicile white hat si black hat care aduc trafic. Niciun business care vrea sa vanda mai mult nu trebuie sa rateze workshop-urile de usability si bune practici pentru cresterea conversiilor. Pentru a livra exact reclamele potrivite publicului vizat de companii, trainerii invitati la SEM Days vin cu recomandari pentru dezvoltarea unei campanii AdWords si folosirea eficienta a retargeting-ului.

Programul complet, pe zile, poate fi consultat in pagina.







Conferinta SEM Days 2012 aduce in premiera in Romania experti cu autoritate la nivel international in search engine marketing. Phillip Nottingham (Distilled), Paul Rouke (PRWD), Gary R. Beal (VanguardSEO), Mike Litson (Blueclaw Media), plus specialisti renumiti in comunitatea SEO ca Ralph Tegtmeier (aka Fantomaster) si Julia Lukyanova (aka IrishWonder) vin la Bucuresti cu solutii si secrete pentru evidentierea unui brand pe motoarele de cautare, cresterea traficului si conversiilor. Rand Fishkin, unul dintre fondatorii SEOmoz, va pregati recomandari si va raspunde intrebarilor participantilor via Skype.

Grupul speakerilor este completat de specialisti romani in marketingul online: Cristina Andrei (Bitdefender), Gabriel Curcudel (Advert Point), Claudiu Murariu (PadiCode), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO), Cristian Ignat (2Parale), Ionut Munteanu (Webdigital) si Razvan Alexa (consultant independent).

Persoanele care se inscriu pot beneficia de o serie de discount-uri importante, in pagina de Inscrieri. Mai sunt disponibile doar 50 de locuri.

SEM Days este un eveniment sustinut de: Reea, Godmother, Agrafa Print Services, Advert Point, Casa de Traduceri, iLeo, Starcom MediaVest, The Practice si TradeAds Interactive.

Parteneri media ai evenimentului: IAB Romania, Zelist Monitor, Wall-street.ro, 9am, Lumea SEO PPC, Seopedia, Trafic.ro, Ulise.ro, Piata de linkuri, Kiss FM, Digital IQads, Smark, Ziare.com, Business24, Oameni din Online, eJobs, AdevarulShop, Bestjobs, ShopMania BIZ, Portal HR, Laptopnews.ro si Transfer.ro.

Bloggeri parteneri: Chinezu.ro, Piticu.ro si LigiaAdam.ro.

Mai multe informatii despre eveniment, program si vorbitori sunt disponibile pe semdays.ro.

Despre 2Parale

2Parale este cea mai mare retea de afiliere din Romania, online din decembrie 2008. Are un portofoliu de 132 campanii si aproape 9.000 de afiliati, care au livrat 43 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 25,7 milioane de lei (fara TVA). Este singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania.

Marketingul afiliat ofera o solutie rapida si eficienta de promovare si monetizare, care indeplineste visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii platesc doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.

Pentru mai multe informatii: Roxana Ivan, roxana.ivan@2parale.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu