luni, 5 mai 2014

CENTRUL ŞCOLAR DE EDUCAŢIE INCLUZIVĂ „ ORIZONT” ORADEA ORGANIZEAZĂ ÎN DATA DE 15 MAI 2014 - FESTIVALUL CULTURAL INTERNAŢIONAL „ FLORI DE MAI” ediţia a VII a



                                                                                                                              VIZAT,
                                                                                                   Inspector scolar general,
                                                                                                     Prof. Daniel Negrean
REGULAMENT

CENTRUL ŞCOLAR DE EDUCAŢIE INCLUZIVĂ „ ORIZONT” ORADEA
ORGANIZEAZĂ ÎN DATA DE 15 MAI 2014,

FESTIVALUL CULTURAL  INTERNAŢIONAL
„ FLORI DE MAI” ediţia a VII a


                   În fiecare an în luna lui „florar”,în tradiţia centrului nostru a intrat sărbătorirea Zilei Şcolii. Si in acest an avem plăcerea de a vă anunţa, organizarea Festivalului Cultural  Internaţional „Flori de Mai”, festival care se adresează instituţiilor de învăţământ special şi claselor din învăţământul de masă care au copii integraţi.
                  Festivalul se desfăşoară sub formă de concurs pe secţiuni după cum urmează:
Secţiunea 1: Muzică şi Dans, Dramă şi Joc –pe scenă
1.1. Muzică şi Dans, Dramă şi Joc -pentru învăţământul special
1.2. Muzică şi Dans, Dramă şi Joc –pentru învăţământul integrat
Secţiunea 2: Muzică şi Dans, Dramă şi Joc –pe DVD
2.1. Muzică şi Dans, Dramă şi Joc -pentru învăţământul special
2.2. Muzică şi Dans, Dramă şi Joc–pentru învăţământul integrat
          Secţiunea 3: Decoraţiuni, podoabe, colaje, felicitări( expoziţie cu lucrări    
                  realizate  de  elevii din învăţământul special si elevii cu CES integraţi în                        
                  învăţământul de masă)
                Tema propusă va fi “Primăvara- anotimpul bucuriei”,prin urmare, toate momentele de la secţiunea 1 si 2, respectiv lucrările de la secţiunea 3, vor fi legate de această temă.
               Festivalul se va desfăşura la Teatrul pentru copii si tineret „Arcadia”, în data de 15 mai 2014, de la orele 10.
               În vederea bunei desfăşurări a evenimentului sugerăm respectarea programului activităţilor si transmiterea către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
·        Confirmarea primirii invitaţiei printr-un replay la mail, până vineri, 11aprilie 2014, la următoarea adresă de mail: adific67@yahoo.com .
·        În urma selecţiei pe care o veţi organiza la nivel de şcoală se va completa fişa de înscriere pentru fiecare secţiune în parte( le veţi primi în timp util).Toate fişele de înscriere vor fi trimise de către persoana de contact, la aceeaşi adresă de mail, până vineri, 2 mai 2014.
·        Lucrările prezentate la expoziţie vor fi dispuse sub forma unui tot unitar, conţinând inclusiv numele (titlul) expoziţiei, ele vor fi trimise pe adresa şcolii până miercuri 8 mai 2014( Oradea, str.Traian Lalescu nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la locul desfăşurării acţiunii până miercuri, 14 mai 2014, la o oră anunţată ulterior, de către participanţii din Oradea si jud.Bihor.
              Vă rugăm să tineţi cont de următoarele aspecte:
-         punctualitatea şi încadrarea în timp a momentelor (5-10 min.)
-         respectarea termenelor pentru trimiterea fişelor de înscriere si a lucrărilor.
-         adecvarea conţinutului la temă(“ Primăvara- anotimpul bucuriei”).
-         respectarea cerinţelor secţiunii raportat la deficienţele elevilor.
-         numărul de elevi pe moment este de 10( maximum).
            Un juriu de specialitate format din reprezentanţi ai unor instituţii de cultură de prestigiu din judeţ va desemna câştigătorii fiecărei secţiuni, evaluând prestaţia participanţilor pe baza unei fişe de evaluare. La evaluare se va ţine cont în mod special de munca efectuată de copil.Toate şcolile înscrise în concurs vor primi diplome de participare.
Nr.crt.
Criterii de performanţă
pentru Secţiunile Muzică şi Dans, Dramă şi Joc
Punctajul acordat
Observaţii
1.
Calitatea executiei momentului artistic (sincronizare, ritmicitate, succesiunea paşilor, linie melodică, intonaţia versurilor, etc)


2.
Originalitatea momentului artistic


3.
Impresie artistica (Costume şi efecte scenice)


4.
Adecvarea continutului momentului artistic la tema festivalului:“ Primăvara- anotimpul bucuriei”


5.
Respectarea cerinţelor secţiunii (tipul deficienţei mintale, încadrarea în timp)

Total

Nr.crt.
Criterii de performanţă
pentru Secţiunea Decoratiuni, expozitiei
Punctajul acordat
Observaţii
1.
Adecvarea continutului expozitiei la tema festivalului


2.
Originalitatea lucrărilor prezentate


3.
Impresia artistica


                                                                                         Total               


Pentru fiecare dintre secţiuni se vor aloca obligatoriu locul: I, II, III. Juriul poate decide: oferirea a două sau mai multe locuri I, II sau III, în cazul unor punctaje egale şi oferirea de menţiuni sau premii speciale, cu condiţia ca totalul premiilor oferite să nu depăşească 25% din totalul participanţilor.
           Şcolile participante la concurs, vor fi contactate în timp util pentru a li se comunica programul exact al concursului, precum şi alte detalii importante, prin intermediul persoanei de contact desemnate de dumneavoastră în formularul de înscriere.
Comunicarea cu partenerii se va realiza via e-mail, sau la nevoie telefonic.
Locaţia de desfăşurare a festivalului va fi Teatrul pentru Copii si Tineret Arcadia.
Propunerea de program, pentru Secţiunea 1 (pe scenă), va fi comunicată participanţilor cu minim 5 zile înaintea concursului
Ora exactă a intrării în concurs va fi stabilită şi transmisă participanţilor cu 3 zile înaintea concursului,  în funcţie de numărul instituţiilor participante şi preferinţele exprimate de aceştia în fişa de înscriere.
Datele limită pentru trimiterea DVD-urilor şi exponatelor, pentru Secţiunile 2 şi 3 vor fi anunţate conform calendarului activităţilor.
DVD-urile şi exponatele vor fi aduse personal de către participanţii din Oradea şi/sau judeţul Bihor şi trimise prin poştă de către participanţii din alte judeţe sau ţări până la data menţionată în calendarul activităţilor.
              Partenerii noştri în realizarea acestui eveniment sunt:
-         CONSILIUL JUDEŢEAN BIHOR
-         INSPECTORATUL ŞCOLAR BIHOR
-         ASOCIATIA NATIONALA A PROFESORILOR PSIHOPEDAGOGI
-         TEATRUL REGINA MARIA
-         PALATUL COPIILOR
-         SPONSORI GENEROŞI
             Pentru informaţii suplimentare vă stăm la dispoziţie:
-         adific67@yahoo.com.-   0744/550897-prof.Adriana Ficuţ.


                                   VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
 „ FLORI DE MAI”- 2014
Secţiunea 1: Muzică- dans, teatru-dramă-joc
(pentru elevii din învăţământul special)



Instituţia:_________________________________________________________________

Clasa/clasele:______________________________________________________________



Nr. crt.
Numele elevului
Diagnostic psihologic, IQ, deficienţe asociate, diagnostice medicale.
Semnătura
1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.





         Profesori  coordonatori:____________________________________________________
                                               ____________________________________________________


Tipul şi titlul programului:__________________________________________________        

         Durata exactă  a programului:________________________________________________






                                               DIRECTOR,


 
Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
  FLORI DE MAI”- 2014
Secţiunea 2: Momente înregistrate pe DVD
 (pentru elevii din învătământul special)


Instituţia:________________________________________________________________

Clasa/clasele:____________________________________________________________


Nr.
Crt.
Numele elevului
Diagnostic psihologic,IQ, deficiente asociate,
Diagnostice medicale.
Semnătura
1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.





         Profesori coordonatori:____________________________________________________

Tipul şi titlul programului: _________________________________________________

         Durata exactă a programului: ______________________________________________







                                               DIRECTOR,


Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
 „ FLORI DE MAI” - 2014
Secţiunea1: Muzică- dans, teatru-dramă-joc
(pentru elevii cu CES integraţi în învătământul de masă)


Instituţia: _________________________________________________________________

Clasa/clasele: ______________________________________________________________

Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr. crt.
Numele elevului
Elev cu CES
Semnătura prof. de sprijin
DA
NU
1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.




8.




9.




10.






   Profesori coordonatori:___________________________________________________________

Tipul şi titlul programului: ___________________________________________________

         Durata exactă a programului: _________________________________________________







DIRECTOR,



Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
 „ FLORI DE MAI” - 2014
Secţiunea2: Momente înregistrate pe DVD
 (pentru elevii cu CES integraţi în învătământul de masă)


Instituţia: _________________________________________________________________

Clasa/clasele: ______________________________________________________________

Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr. crt.
Numele elevului
Elev cu CES
Semnătura prof. de sprijin
DA
NU
1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.




8.




9.




10.






   Profesori coordonatori:___________________________________________________________

Tipul şi titlul programului: ________________________________________________

         Durata exactă a programului: ______________________________________________






DIRECTOR,




Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
 „ FLORI DE MAI”- 2014
Secţiunea 3( comună): Expozitie de podoabe, decoratiuni,colaje, felicitări ale copiilor
din învătământul special si ale copiilor cu CES integrati în învătământul de masă.




Instituţia:_____________________________________________________________

Clasa/clasele:__________________________________________________________

Numărul elevilor participanti cu lucrari;________________________________

Numărul lucrărilor participante la expozitie;_________________________________

____________________________________________________________________

Titlul expozitiei:_______________________________________________________________

Profesori coordonatori:_______________________________________________

__________________________________________________________________









                                                          DIRECTOR,


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu