VIZAT,
Inspector scolar general,
Prof. Daniel Negrean
REGULAMENT
CENTRUL ŞCOLAR DE EDUCAŢIE INCLUZIVĂ „ ORIZONT” ORADEA
ORGANIZEAZĂ ÎN DATA DE 15 MAI 2014,
FESTIVALUL CULTURAL INTERNAŢIONAL
„ FLORI DE MAI” ediţia a VII a
În fiecare an în luna lui „florar”,în
tradiţia centrului nostru a intrat sărbătorirea Zilei Şcolii. Si in acest an
avem plăcerea de a vă anunţa, organizarea Festivalului Cultural Internaţional „Flori de Mai”, festival care
se adresează instituţiilor de învăţământ special şi claselor din învăţământul
de masă care au copii integraţi.
Festivalul se desfăşoară sub
formă de concurs pe secţiuni după cum urmează:
Secţiunea
1: Muzică şi Dans, Dramă şi Joc –pe scenă
1.1. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc -pentru învăţământul special
1.2. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc –pentru învăţământul integrat
Secţiunea
2: Muzică şi Dans, Dramă şi Joc –pe DVD
2.1. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc -pentru învăţământul special
2.2. Muzică
şi Dans, Dramă şi Joc–pentru învăţământul integrat
Secţiunea 3: Decoraţiuni, podoabe, colaje,
felicitări( expoziţie cu lucrări
realizate
de
elevii din învăţământul special si elevii cu CES integraţi în
învăţământul
de masă)
Tema propusă va fi “Primăvara-
anotimpul bucuriei”,prin urmare, toate momentele de la secţiunea 1 si 2,
respectiv lucrările de la secţiunea 3, vor fi legate de această temă.
Festivalul se va desfăşura la
Teatrul pentru copii si tineret „Arcadia”, în data de 15 mai 2014, de la orele
10.
În vederea bunei desfăşurări a
evenimentului sugerăm respectarea programului activităţilor si transmiterea
către organizatori a informaţiilor după cum urmează:
·
Confirmarea primirii invitaţiei printr-un replay la mail,
până vineri, 11aprilie 2014, la
următoarea adresă de mail: adific67@yahoo.com
.
·
În urma selecţiei pe care o veţi organiza la nivel de
şcoală se va completa fişa de înscriere pentru fiecare secţiune în parte( le
veţi primi în timp util).Toate fişele de înscriere vor fi trimise de către
persoana de contact, la aceeaşi adresă de mail, până vineri, 2 mai 2014.
·
Lucrările prezentate la expoziţie vor fi dispuse sub
forma unui tot unitar, conţinând inclusiv numele (titlul) expoziţiei, ele vor
fi trimise pe adresa şcolii până miercuri 8 mai 2014( Oradea, str.Traian
Lalescu nr.3, cod postal 410071 )sau aduse la locul desfăşurării acţiunii până miercuri, 14 mai 2014, la o oră
anunţată ulterior, de către participanţii din Oradea si jud.Bihor.
Vă rugăm să tineţi cont de
următoarele aspecte:
-
punctualitatea şi încadrarea în timp a momentelor (5-10
min.)
-
respectarea termenelor pentru trimiterea fişelor de
înscriere si a lucrărilor.
-
adecvarea conţinutului la temă(“ Primăvara- anotimpul
bucuriei”).
-
respectarea cerinţelor secţiunii raportat la deficienţele
elevilor.
-
numărul
de elevi pe moment este de 10( maximum).
Un juriu de specialitate format din
reprezentanţi ai unor instituţii de cultură de prestigiu din judeţ va desemna
câştigătorii fiecărei secţiuni, evaluând prestaţia participanţilor pe baza unei
fişe de evaluare. La evaluare se va ţine cont în mod special de munca efectuată
de copil.Toate şcolile înscrise în concurs vor primi diplome de participare.
Nr.crt.
|
Criterii de performanţă
pentru Secţiunile Muzică şi Dans, Dramă şi Joc
|
Punctajul acordat
|
Observaţii
|
1.
|
Calitatea executiei
momentului artistic (sincronizare, ritmicitate, succesiunea paşilor, linie
melodică, intonaţia versurilor, etc)
|
|
|
2.
|
Originalitatea momentului artistic
|
|
|
3.
|
Impresie artistica (Costume şi efecte scenice)
|
|
|
4.
|
Adecvarea continutului
momentului artistic la tema festivalului:“ Primăvara- anotimpul bucuriei”
|
|
|
5.
|
Respectarea cerinţelor secţiunii (tipul
deficienţei mintale, încadrarea în timp)
|
|
|
Total
|
|
||
Nr.crt.
|
Criterii de performanţă
pentru Secţiunea Decoratiuni, expozitiei
|
Punctajul acordat
|
Observaţii
|
1.
|
Adecvarea continutului
expozitiei la tema festivalului
|
|
|
2.
|
Originalitatea lucrărilor prezentate
|
|
|
3.
|
Impresia artistica
|
|
|
Total
|
|
Pentru fiecare dintre secţiuni se
vor aloca obligatoriu locul: I, II, III. Juriul poate decide: oferirea a două
sau mai multe locuri I, II sau III, în cazul unor punctaje egale şi oferirea de
menţiuni sau premii speciale, cu condiţia ca totalul premiilor oferite să nu
depăşească 25% din totalul participanţilor.
Şcolile participante la concurs,
vor fi contactate în timp util pentru a li se comunica programul exact al
concursului, precum şi alte detalii importante, prin intermediul persoanei de
contact desemnate de dumneavoastră în formularul de înscriere.
Comunicarea cu partenerii se va realiza via e-mail, sau la nevoie
telefonic.
Locaţia de desfăşurare a
festivalului va fi Teatrul pentru Copii si Tineret Arcadia.
Propunerea de program, pentru Secţiunea 1 (pe scenă), va fi comunicată
participanţilor cu minim 5 zile înaintea concursului
Ora exactă a intrării în concurs
va fi stabilită şi transmisă participanţilor cu 3 zile înaintea concursului, în funcţie de numărul instituţiilor
participante şi preferinţele exprimate de aceştia în fişa de înscriere.
Datele limită pentru trimiterea DVD-urilor şi exponatelor, pentru
Secţiunile 2 şi 3 vor fi anunţate conform calendarului activităţilor.
DVD-urile şi exponatele vor fi aduse personal de către participanţii
din Oradea şi/sau judeţul Bihor şi trimise prin poştă de către participanţii
din alte judeţe sau ţări până la data menţionată în calendarul activităţilor.
Partenerii noştri în realizarea
acestui eveniment sunt:
-
CONSILIUL
JUDEŢEAN BIHOR
-
INSPECTORATUL
ŞCOLAR BIHOR
-
ASOCIATIA
NATIONALA A PROFESORILOR PSIHOPEDAGOGI
-
TEATRUL REGINA MARIA
-
PALATUL
COPIILOR
-
SPONSORI
GENEROŞI
Pentru informaţii suplimentare vă
stăm la dispoziţie:
VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
„ FLORI DE MAI”-
2014
Secţiunea 1: Muzică- dans, teatru-dramă-joc
(pentru elevii din învăţământul special)
Instituţia:_________________________________________________________________
Clasa/clasele:______________________________________________________________
Nr. crt.
|
Numele elevului
|
Diagnostic psihologic,
IQ, deficienţe asociate, diagnostice medicale.
|
Semnătura
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:____________________________________________________
____________________________________________________
Tipul şi titlul programului:__________________________________________________
Durata exactă a
programului:________________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
„ FLORI DE MAI”- 2014
Secţiunea 2: Momente înregistrate pe DVD
(pentru elevii din
învătământul special)
Instituţia:________________________________________________________________
Clasa/clasele:____________________________________________________________
Nr.
Crt.
|
Numele elevului
|
Diagnostic
psihologic,IQ, deficiente asociate,
Diagnostice medicale.
|
Semnătura
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:____________________________________________________
Tipul şi titlul programului:
_________________________________________________
Durata exactă a programului:
______________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
„ FLORI DE MAI” -
2014
Secţiunea1: Muzică- dans, teatru-dramă-joc
(pentru elevii cu CES integraţi în învătământul de masă)
Instituţia:
_________________________________________________________________
Clasa/clasele:
______________________________________________________________
Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr. crt.
|
Numele elevului
|
Elev cu CES
|
Semnătura prof. de
sprijin
|
|
DA
|
NU
|
|||
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:___________________________________________________________
Tipul şi titlul programului:
___________________________________________________
Durata exactă a programului:
_________________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
„ FLORI DE MAI” -
2014
Secţiunea2: Momente înregistrate pe DVD
(pentru elevii cu CES
integraţi în învătământul de masă)
Instituţia:
_________________________________________________________________
Clasa/clasele:
______________________________________________________________
Numele şi tipul deficienţei elevilor participanţi
Nr. crt.
|
Numele elevului
|
Elev cu CES
|
Semnătura prof. de
sprijin
|
|
DA
|
NU
|
|||
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
Profesori
coordonatori:___________________________________________________________
Tipul şi titlul programului:
________________________________________________
Durata exactă a programului:
______________________________________________
DIRECTOR,
Fişa de înscriere
Festivalul Cultural International
„ FLORI DE MAI”-
2014
Secţiunea 3( comună): Expozitie de podoabe,
decoratiuni,colaje, felicitări ale copiilor
din învătământul special si ale copiilor cu CES integrati în
învătământul de masă.
Instituţia:_____________________________________________________________
Clasa/clasele:__________________________________________________________
Numărul elevilor participanti cu lucrari;________________________________
Numărul lucrărilor participante la
expozitie;_________________________________
____________________________________________________________________
Titlul
expozitiei:_______________________________________________________________
Profesori coordonatori:_______________________________________________
__________________________________________________________________
DIRECTOR,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu