marți, 29 mai 2012

Nou in Timisoara- Grup de sprijin pentru doliu

Grup de sprijin pentru doliu
NOU- Sistem Psyche in parteneriat cu Asociatia Exista viata dupa doliu! vine in sprijinul persoanelor care sufera in urma pierderilor unei persoane apropiate prin organizarea unui grup de suport.
 
Ce e special la aceste intalniri ?
 a.      Nimeni nu se mai simte singur(a)! « Sunt mandra de mine ca am reusit sa-mi deschid sufletul in fata unor straini, care apoi mi-au devenit prieteni. Numai la aceste intalniri pot vorbi despre moartea sotului meu fara sa simt ca ii deranjez pe cei ce ma asculta.»  (Maria, 37 ani)
b.      Aflam ca durerea va deveni mai suportabila cu timpul! « Initial, eram convins ca povestile altora ma vor lasa rece sau ma vor tulbura si mai tare. Am fost surprins de cat de asemanatoare este durerea si am respirat usurat sa aflu ca nu innebunisem si ca toate starile mele erau firesti. » (Alin, 40 ani)
 
Serviciile sunt disponibile oricui, indiferent de apartenenta religioasa, de varsta sau alte criterii.

Cum va puteti inscrie?
     Pana la data de 1 iunie 2012, puteti sa ne contactati la adresele de e-mail contact@existaviatadupadoliu.ro   
office@sistempsi.ro sau la numerele de telefon :0788763030                          0726.380.178            .  
  
Veti fi programat, in cel mai scurt timp, la o prima sedinta de consiliere psihologica
individuala GRATUITA. 
 Va urma prima intalnire a grupului, care este, de asemenea, gratuita pentru a va ajuta sa descoperiti cat de bine vi se potriveste aceasta metoda terapeutica. 
                                                           Toti oamenii care au pierdut o persoana draga au nevoie de sprijin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu